אירועי הסופ"ש האמיתיים 30.12.2006 – 29.12.2006

כפיצוי על היעדר פוסט אירועי השבוע האמיתיים במוצ"ש שעברה, הוחלט במערכת, באופן חד פעמי, להעלות בשישי בבוקר פוסט אירועי הסופ"ש האמיתיים. הייתי משוכנע שחגיגות הסילבסטר בראשון הקרוב ישתקו את רוב הפעילות בשישישבת – ומה כיף היה להיווכח שטעיתי.

למה לשים לב? להכל כמובן. זה לא שיש פה חמישים אירועים לקרוא, אלא מבחר צנוע של חמשה עשר.

יום שישי (29.12)
1. מסיבת הפטיש הגדולה בישראל נערכת היום בגני התערוכה. למארגנת המסיבה, אמילי (שם אמיתי. השם הבדוי שמור במערכת) חשוב לציין שסקס הוא לא העניין (בטח, בטח), אלא פשוט חיבה בסיסית לפטיש. משתתפת אחרת משווה הצלפות למשחק סקווש, וגורמת לי להבין שאני משחק במגרשים הלא נכונים. המסיבה סגורה לאנשי הסצינה בלבד, וסלקטור בכניסה ימנע כניסת סקרנים. (אחרי כל זה ברצוני להבהיר שאין לי דבר ולו חצי דבר נגד קהילת הפטישיסטים. כל הנאמר לעיל הינו בהומור בלבד). 99-120 ש"ח. עוד פרטים יש פה.
2. כל מי שיש לו מה לאמר אך לא עוד לא השכיל לפתוח בלוג, מוזמן היום בצהריים לשדרות רוטשילד לאירוע היידפארק ישראל. את האירוע מארגנת הקרן החדשה לישראל, שגם מחייבת הרשמה מוקדמת לדוברים. לונדון זה פה? כמעט. 12:00-15:00. חינם.
3. הסופר-גרופס, חבורה של חמישה אמנים מנוסים ביותר, מעלה במייקס פלייס מופע שכל-כולו קאברים לשירי רוק ובלוז קלאסיים. במילים אחרות: מי שלא מקבל קאבר, לא קיים. שעה 22:00. חינם, והפרטים היותר מלאים נמצאים פה.
4. לעשות הופעה היום ולכתוב שהיא ההופעה האחרונה של השנה, מצחיק בערך כמו להוציא סרט ב – 6.6.06 ולספר שהוא על השטן. מצד שני, כנראה שגם אני לא הייתי עומד בפיתוי לו הייתי מארגן משהו היום. כך או כך, Beat 69, בוא לבר ו Testicles מעלים היום מופע פאנק משותף בפטיפון (קיבוץ 32). 22:00. 30 ש"ח. תעיפו מבט בפטיפון בכדי להבין את השורה הראשונה של האייטם:

5. אחרי החוויה המוזיקלית בשבוע שעבר (מרתון הופעות חינמיות? מישהו זוכר?), מצפה לנו השבוע פסטיבל לא פחות משובח (ואולי אפילו יותר) – אך הפעם בתשלום. פסטיבל אולטרה סאונד של תאטרון תמונע (שונצינו 8 ) יעלה ביומיים הקרובים, שלושה מופעים משובחים כל יום (מה זה משובחים – סופר משובחים), במחיר מצחיק של חמישים ש"ח לערב. היום יהיו שם יסמין אבן, שני קדר והדס סגול – כשלפחות את הראשונה והשניה כולי תקווה שלא צריך להציג. על הדס סגול עוד לא שמעתי – אבל הנה הזדמנות לעשות זאת בפעם הראשונה. 22:30. (מה יהיה מחר? תגללו קצת למטה ותראו!).
6. בגן החשמל (לבונטין פינת ברזילי) ממשיכים בליין מסיבות אחה"צ שהחלה שבוע שעבר. רונן גוטמן, תומר שלומי ולהקת הקאברים Car wash יהיו שם בין 12:00-16:00. ואתם? חינם.
7. חצי מהליינים המובילים בעיר (פאג, 1984, אלקטרופאניקה ו – Tel Aviv's Burning Down) מתאחדים למסיבה מרשימה ביותר בברזילי (הרכב 13). ברחבה אחת יהיה אלקטרו-טכנו-אסיד, בשניה ניו וייב-ניאו רומנטיקה ואייטיז קיטש. בשתיהן יהיה עמוס ושמח. 00:30. 50 ש"ח למי שנרשם באחד האתרים שמצויינים פה.
8. עוד מסיבה מרשימה נערכת היום בקומת הרציפים התת קרקעית בחניון התחנה המרכזית החדשה (הכניסה מרחוב לבנדה). תלת פאזי הוא שמה של מסיבה דמויית-רייב זו הנערכת ע"י בוטאניקה, אינפיוז ו – Funk'yo mama. שישים ש"ח, אך 50 אם נרשמים באתר (בו יש גם יותר פרטים על סגנונות מוזיקליים וכאלה). מחצות.
9. MIddle East Tek מביא לנו בסופ"ש שילוב של מעין רייב, ערב ג'אם ובמה פתוחה. המופיעים והצופים אמורים לדאוג להכל בעצמם: אוכל, שתייה, כלי נגינה ואפילו לנקיון לפני שילכו. פרטים מלאים, כולל מספר טלפון לברורים, יש פה.
10. המקום האחרון בו ציפיתי למצוא הופעה ראויה לשמוע הוא חנות קסטרו היוקרתית בדיזינגוף סנטר. ובכל זאת, במסיבות סוף השנה של המקום הסופ"ש יופיעו פ'אנק נ' שטיין, הג'ינג'יות בהופעות איחוד, The Girls, Boom Pam ולהקת הדיסקו Supafly. מי יופיע מתי? אה, את זה אני כבר לא יודע. אולי פה תגלו עוד פרטים . אולי לא.

יום שבת (30.12)
1. פסטיבל אולטרה סאונד בתאטרון תמונע (שונצינו 8 ) ממשיך גם היום עם ליין אפ לא פחות משובח: רועי ירקוני, כפיר שתיוי (המצויייין!) ו'העברה: אופקים' – פרוייקט של דויד פרץ. כמו אתמול – 50 ש"ח, אבל מתחיל ב – 21:30.
2. במקלט 209 (שם מגניב למיקום מגניב בתחנה המרכזית החדשה) יוצג היום מיצג של ירון דוד המתבסס על דימויים מתוך תחרות קריקטורות השואה שנערכה לאחרונה באירן. אחריו יוקרן סרטו של רועי רוזן: 'שתי נשים וגבר', המתייחס גם הוא לקריקטורות ואנטישמיות במידה מסוימת. נשמע אמנותי ומקורי. 21:00. 20-25 ש"ח.
3. סיון אייב מופיעה היום בגודבר (אלנבי 35). רגע – אם אתם לא מכירים אותה, זה לא אומר שהיא לא טובה, אלא פשוט שההופעה חדשה. סיון מנגנת\מלחינה\מבצעת את כל החומר בהופעה האקוסטית שהיא לא באמת בטוחה עדיין איך להגדיר. סוקרנתם? בואו לדגום. הכניסה חינם. 22:30.
4. עוד להקה סופר חדשה ודי מתוקשרת שמופיעה היום היא ששה נגנים שמחים. בפלאייר של הופעת הבכורה (בסוף אוקטובר) הם הציגו עצמם כ""רוק, שמאלץ, קברט (או כל הגדרה טפשית אחרת)", ומאחר שעוד לא יצא לי לדגום מתוצרתם, הרי שאאלץ להאמין לתיאור. 21:00. לבונטין 7. 30 ש"ח.
5.
בלבונטין 7 גם ממשיכים להקרין את דוני דארקו בחינם. אחד מסרטי הקאלט החדשים הטובים ביותר, כך שאם פספסתם, רוצו לראות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting