אירועי השבוע האמיתיים 24.3.2007 – 18.3.2007

שנתחיל בחדשות הרעות? לא בטוח שיהיו אירועי השבוע האמיתיים שבוע הבא. בעצם, סביר להניח שלא יהיו פוסטים בכלל שבוע הבא (לא השבוע הקרוב, אלא זה שאחריו). הסיבה לכך היא שלא אהיה בבית משבת בבוקר ועד שבת בבוקר שבוע אחרי. אנסה לכתוב את הפוסט מוקדם מהרגיל, ואם אמצא מחשב וחצי שעה פנויה, אז גם אשלח אותו. כרגיל – בלי נדר!

שימו לב למופעים במסגרת פריצת דיסק בתמונע ביום א', 51% בבלה שלומקינס ומרי והבייבי צ'יזס בכפוסטה בשני, מרתון מוזיקה יהודית בלבונטין 7 בשלישי, ליין המוזיקה האלטרנטיבית החדש בנו לימיט ברביעי, התפוחים יחד עם הרבה חברים בקומפורט 13 בחמישי ונעם וצבא הישע והג'נדרס בסופ"ש. איך אומרים אצלנו? הייל לשימפנזה!

יום א' (18.3)
1. בריף ראף (גרוזנברג 22) ממשיכים עם ימי א' הלא-שיגרתיים שלהם. היום מתארח שם עידו הראל עם מופע הקברט-תיאטרון-שירה-וכו': 'להתראות זיתים, שלום אהבה'. 22:30. חינם למהדרין.
2. תמונע (שונצינו 8 ) פעם ראשונה (פעם שניה מחר): במסגרת פריצת דיסק, במה ליוצרים צעירים בתחום המוזיקה, מופיעים עופר פיראון (21:30) ואשר סיון (22:30). 20 ש"ח.
3. פושטק בלוז בנד מופיעים בליין יום א' של אברקסס (לילנבלום 40). חינם. 23:00.
4. הרבה מעבר לטווח המחירים הרגיל של אירועי הבלוג, אך המופע משירי אברהם חלפי בצוותא (אבן גבירול 30) נשמע מעניין מכדי להתעלם ממנו. שירים מולחנים וחדשים מפי אורה זיטנר, איה כורם, יונתן גוטפלד, יעל נחשון, אוהד לוי ואיתי פרל. בהשתתפות: רחל חלפי, דרור קרן והדס קלדרון. גם היום וגם מחר, 20:30. 95 ש"ח.

אברהם חלפי
(אברהם חלפי משחק בשנות ה – 30. התמונה מויקיפדיה)

5. אולי מכיוון שראש העיר שם היא אשה, אך בהרצליה הקדישו לנשים לא רק יום, אלא חודש שלם. במסגרת אירועי חודש האשה ייערך האירוע "מדברות מהבטן" – דיון בשאלה האם הנשים מחליטות אם וכמה ילדים להביא לעולם. הרב-שיח ילווה בסרט "פרו ורבו" דרכו תתוודעו לעולם החושף את השלכת קיום המצווה 'פרו ורבו'. המרכז הבין-תחומי (רח' כנפי נשרים, הרצליה). 19:45. חינם.
6. אוקי, זה מוזר. במודעה גדולה בעכבר העיר רשום שחמי רודנר, יוני בלוך ואביגייל רוז מעלים היום מופע משותף בלימה לימה (לילנבלום 42). מצד שני, כתובת המקום שרשומה שם היא "נחלת בנימין 42". קצת מוזר לטעות בכתובת במודעה שאתה משלם עליה כסף. מצד שלישי, בפורום וואינט למוזיקה ישראלית מדווח ששמר מופיע\ה\ים שם. למישהו הפתרונות? אניווי, 21:00. חינם.
7. אלונה דניאל מתקלטת לפני ואחרי הופעה של Groovity במינרווה (סמטת בית השואבה 20). 22:00. 30 ש"ח.

יום ב' (19.3)
1. דיאמונד דוג דאגה לידע אותי אישית: 51% משיקים היום את אלבום הבכורה שלהם – ואפילו יחלקו אותו בחינם בהופעה בבלה שלומקינס (נח מוזס 13). אישית, עוד לא שמעתי אותם, אך יודעי דבר טוענים שהם אחת להקות הראפ הישראליות המוצלחות. 21:30. מחיר לאיודע, אבל יש קופון הנחה באתר.
2. די! לא יכול להיות! אמן שאני מכיר ואפילו מסתקרן לראות בכפוסטה (פלורנטין 5)? מסתבר שכן. מרי והבייבי צ'יזס יהיו שם ב – 21:30. חינם.
3. אני אוהב אותן צעירות, אבל לא עד כדי כך צעירות. לא, לא התכוונתי לנשים, אלא דווקא ללהקות. קולטורה (הרצל 154) מארח בשלושת הימים הקרובים אודישנים של להקות צעירות לקראת פסטיבל בומבמ'לה. היום יש להקות מהדרום, מחר מהמרכז, ומחרתיים מהצפון. 19:00, חינם.
4. תמונע (שונצינו 8 ) פעם שנייה (פעם שלישית במוצ"ש): ליין תרבות יום ב' מביא לנו את ההצגות הבאות הערב ב – 25 ש"ח: כבר לא ילדה של אף אחד, פדרה מאוהבת וישבנים קוראים שירה.
5. ליאור לוי מופיע בצוזאמן (לילנבלום 25). 22:00. חינם.

יום ג' (20.3)
1. יש דבר כזה שנקרא "היום הבינלאומי של מספרי סיפורים" (אל תגידו 'ידעתי!', כי לא אאמין לכם). כל שנה נבחר נושא מסוים בו יתמקדו מספרי הסיפורים ביום זה – וב – 2007 הנושא הוא 'נוודים ונדודים'. עקב כך תקבלו בבית אריאלה (שד' שאול המלך 25) מרתון מספרי סיפורים, שיתחיל ב – 18:00 עם סיפורים לילדים, ויסתיים מאוחר בלילה (האירוע האחרון מתחיל ב – 22:00) עם סיפורים למבוגרים. 10 ש"ח לילד, 30 ש"ח למבוגר. וסורי, לא מצאתי לינק לתוכניה.
2. Beatkill Disco, ליין הדיסקו (אני מניח) עם איתי ולדמן ודרור שר במקום (ויטל 2). 23:00. 10 ש"ח.
3. שבוע שני לליין Time Tunnel במקסים (קינג ג'ורג' 48). מוזיקה שחורה ישנה אם זכור לי נכון (לא רשום בהודעה). כניסה חינם (כן רשום בהודעה). 23:00.
4. לא ברור למה, אולי מכיוון שאני יהודי, אבל שמור אצלי מקום חם בלב למוזיקה יהודית מסורתית. לכן, מרתון המוזיקה היהודית בלבונטין 7 נשמע כמו רעיון מוצלח במיוחד. יהיו אוי דויז'אען עם נעם ענבר (הבילויים), וולטר פלדמן תלמודי\בליצקי\אמסלם, טרי קרפיון ועוד. 20:00. 40 ש"ח.
5. במיוזיק (בן שמן 4) עורכים מחווה לג'יימס בראון, הכוללת הקרנת קליפים נדירים, הופעות חיות, פרטים פיקנטיים, סקירה היסטורית ועוד. חינם, אך יש להזמין מקומות מראש בטלפון 03-6961011.
6. מורן מגל, עודד גדיר ועבדי הסיליקון בסטאוט (הארבעה 14). 22:00. חינם.
7. בבית נשים פמינסטי (אבן גבירול 61/2, כניסה מרחוב מאנה 13) מקרינים את הסרט "נשים מושלמות". תיאור האירוע אומר ש: "ג'ואנה עוברת יחד עם בעלה, לעיירה קטנה בשם סטפפורד . משהו מוזר בסטפפורד. הנשים כולן נחמדות, מטופחות ומחייכות כל הזמן. נשים מושלמות. האמנם? נצפה בסרט 'נשות סטפפורד' (שזכה לכינוי הישראלי 'נשים מושלמות') בגרסתו המקורית מ-1975 .לאחר הסרט נערוך דיון על מיתוס האישה המושלמת". תנחה ליטל גרין, והאירוע מיועד לנשים וגברים כאחד. 20:00. 20 ש"ח או לפי היכולת.

יום ד' (21.3)
1. Easy Star All Star, הרכב רגאיי פופולרי מחו"ל, מגיע לשתי הופעות, היום ומחר, בבארבי (קיבוץ גלויות 52). 22:00. 150 ש"ח.
2. הופעה יותר זולה היא זו של לוס כפרוס בלימה לימה (לילנבלום 42). המחיר: אפס שקלים. הזמן? לאיודע. בטח ב – 22:00 או משהו.
3. באודיטוריום מנשר לאמנות (דוד חכמי 18) עורכים ערב הנקרא: "אנימציה עולמית – הדור הבא". מטרת האירוע היא לבדוק האם אנימציה הינה אופנה או אידיאולוגיה, ומהו הטרנד הבא בתחום. המטרה הראשונה נשמעת קצת עמומה, אך השנייה מעניינת אש. ישתתפו: גילת פורג, ראש מחלקת האנימציה בבית הספר, האנימטור חנן קמינסקי והיסטוריון האנימציה(!) צביקה אורן. יוצגו סרטי גמר מבתי ספר לאנימציה ברחבי העולם. 19:00. חינם, ונשמע מרתק. אם יקרה נס, אצליח להגיע לשם :]
4. בנו לימיט (שביל המרץ 6), מקום שתיפקד עד כה כמועדון סאדו-מאזו בלבד, מתחילי השבוע ליין בשם Peep Show המיועד לכוווווווווולם. בראש הליין עומדים איגי וקסמן ואיתן רדושינסקי מהמידנייט פיקוקס, ולמרבה הפלא הוא יכלול הופעות ותקלוט אלטרנטיבי. בשבועות הקרובים לדוגמא, יופיעו שם אד, גיישה נו, בוא לבר, The Girls ו Got No Shame. ההופעה הראשונה, היום, שמורה למקורבים: מידינייט פיקוקס. שיהיה בהצלחה! 23:00. 40 ש"ח.

יום ה' (22.3)
1. עוד לא התקררו מנועי המנוע שהחזיר את התפוחים לארץ, והם כבר מופיעים בקומפורט 13. יתמכו: די.ג'יי מש, כהן@מושון – ולאחר ההופעה, סטים של די.ג'ייז וולטר ויוגו. 40-60 ש"ח. 22:00.

זה תפוז! לא - זה בננה! לא - אלו ה-ת-פ-ו-ח-י-ם!

2. אסף אבידן וה Mojo's מופיעים בלבונטין 7. ל – Libertine יש כמה דברים טובים לספר עליהם. 21:00. 30 ש"ח.
3. אחרי אסף מופיעים באותו המקום, לבונטין 7, זהר ווגנר והמסריחים ופאן פולדר. האחרונים לפחות, הם דפנה והעוגיות מינוס הבנים. 23:00. 40 ש"ח.

סופ"ש (23-24.3)
1. נעם וצבא הישע חוגגים יומולדת לנעם אוקטונס, סולן הלהקה בהופעה מיוחדת במוצ"ש, שכולכם מוזמנים אליה. האירוע יערך בצוזאמן (לילנבלום 25), בשעה 22:00. חינם.
2. תמונע (שונצינו 8 ) פעם גלידה:במוצ"ש מופיעים שם שישה נגנים שמחים. יהיה שמח.
3. במוצ"ש תשחק ישראל מול אנגליה (אני לא אוכל לצפות במשחק, בעסה). יום לפני זה, בשישי בצהריים (מ- 12:00), ייערך "הפנינג האוהדים הגדול" בספורטק ת"א. יהיו טל פרידמן ולהקת הקריות, The Apples, להקת Live, קבוצות ילדים בטורניר "כדורגל למען שלום", מפגש עם כדורגלני עבר אנגלים – וכמובן: המון המון בירה. כניסה חינם.
4. בראשון לציון(!) מתחיל פסטיבל האביב הבינלאומי 2007. פרטים מלאים באתר, לא אצלי. פה רק מצויין שהוא קיים.
5. הג'נדרס ו Strawberry Jam מופיעים בשישי בערב בלבונטין 7. 21:30. עשרים ש"ח למי שמביא את הפלאייר. אין לי מושג כמה לאחרים.

הג'נדרס בלבונטין 7

6. שישי בצהריים בלבונטין 7: אירוע שירה פלוס 5. יתארחו הפעם: חיים גורי והמלחין אורי לשמן + אורחים נוספים. 16:00. 30 ש"ח.
7. סרט החודש בלבונטין 7 הוא עדיין Ghost in the shell. נמאס קצת לרשום זאת, אך זה עדיין נכון. שבת, 18:00. חינם.
8. שבת ב – 15:00, מסיבה אינטימית ופרועה בשם מורנינג מייהם בלימה לימה (לילנבלום 42). 20 ש"ח.
9. אחרון למוצ"ש: פלד ואורטגה עושים היפ הופ. איפה? בלבונטין 7 כמובן. 22:30. 30-40 ש"ח.

בקטנה:

1. ביקורת על החוברת הראשונה של העונה השמינית של באפי יש דווקא בבלוג הטלוויזיה TvSquad. סקירה שלי תעלה עוד כמה שבועות, כשיהיה קצת מספיק בשר לגבש דעה.
2. מצחיק שהמופע של חמי רודנר, יוני בלוך ואביגייל רוז ביום ראשון, מופיע כמודעת פרסום בעכבר העיר, אך לא מופיע במדור המידע של הופעות השבוע. מישהו שם נרדם בתיאום בין המדורים? :]
3. באלקה (ברזילי 7), המסעדה היחסית-חדשה באיזור גן החשמל מתחילים במבצע הפי האוור: ימים א'-ה', 17:00-20:00, 1+1 על כל המשקאות האלכוהוליים שהם לא בירה או יין. מה?! בלי בירה או יין? רקוב..
4. רימון הלם הושלך השבוע לברקפסט קלאב, ורימון רסס על הקרנף בסוף דיזינגוף. מילא על הברקפסט – אבל על קרנף?! wtf?
5. עוד לא חודש עבר מאז שהתאהבתי בדויד פרץ, וכבר קיבלתי הודעה שאת אלבומו הבא הוא יוציא בהיס רקורדס. איזה יופי :]
6. תודה גדולה(!) לדיאמונד גוד, שעזרה לי לא לפספס חלק מהאירועים הטובים השבוע.

[נסגר לתגובות מחמת ספאם. שלחו מייל אם יש לכם משהו דחוף להוסיף]

9 תגובות

  1. Islay הגיב:

    איזה כיף, התפוחים! מה זה ה"אפשר להרשם" הזה שמופיע במודעה? מין דרך יצירתית להזמין מקום ב-SMS?

  2. דיימונד הגיב:

    כמובן ששכחתי לציין עוד דבר אחד שמתרחש ביום חמישי הקרוב (וגורם לי לתהות לאן אלך, אם לקומפורט או לשם…) אלברט סופר וחברים בגדה השמאלית בשעה 21.30 (ערן רייס, אחד היוצרים המקסימים ביותר מלווה אותו), מופע פותח – עמית קלינג!

    וגם – בבקשה! בשמחה!

    וגם – אתה והבירות שלך פספסתם הופעה מדהימה מדהימה מדהימה של מד בליס. דחוף ללכת להשיג את הדיסק ילדות וילדים.

  3. ניימן הגיב:

    Islay, אפילו לא שמתי לב לאפשר להירשם הזה :] סביר להניח שזו דרך להשיג הנחות.

    דיאמונד, מה לעשות – סיינט פטריק'ס דיי. צריך לשתות. אפילו הצלחתי לייצר יח"צ למועדון הבירה ולצרף מישהו לפעילויות שלנו 🙂

  4. יוחאי הגיב:

    מקוה שנהנית מהחגיגות של פטריק.
    (ההופעה של מד בליס היתה אכן משובחת).

  5. ניימן הגיב:

    יוחאי, נהניתי. היה מבצע 1+1 בבית הבירה, שמאז שנפתח לו סניף חדש, והישן שופץ, היצע הבירה שלו לא נופל מזה של הנורמה ג'ין.

    ואם כבר – אז יש שם הופעה חינמית של נתי אורנן והאזרח צודורוב והשפנפן ביום שלישי. 22:00. חינם. שני האמנים מאד מומלצים לטעמי.

    פלאייר יש פה: http://farm1.static.flickr.com/178/425564631_9b9c551639.jpg?v=0

  6. שירי הגיב:

    מישהו פה פספס בגדול ערב בירות וגבינות בשבוע שעבר (מועדון שליש או חצי…).
    אותו מישהו גם לא היה בבירדי האחרון.

  7. דואל הגיב:

    מנסיוני, יש להיזהר מדיונים במנשר, יש להם נטייה להיות מ-ש-ע-מ-מ-י-ם!
    למרות שאם רונית ידעיה לא מנחה זה כבר סימן טוב, ועם אנימציה קשה לפספס.
    מי שמקדים יוכל למצוא אותי כשעה לפני כן בצד השני של רחוב ריב"ל, שובר את הראש על תסריט…
    ואני עם islay – איזה כיף – התפוחים!
    מקווה שהיעדרותך תהיה מסיבות קצת יותר חיוביות מהיעדרותי.

  8. ניימן הגיב:

    שירי – וגם יפספס את האירוע המדהים בדאנסינג קאמל בחמישי הבא :[

    דואל, סיבות קצת דומות לסיבותיך, אך נראה לי שיותר חיוביות. אני ממש ברור היום, אה?

  9. דיימונד הגיב:

    עדכון עדכון עדכון

    עקב פציעה של גיא מED, המידנייט פיקוקס יופיעו הערב עם גיישה נו 🙂