חבובות

('חבובות? מה חבובות עכשיו? למה חבובות באמצע החיים? מה קורה לו לבחור הזה שכותב את הבלוג?' הן בטח רק חלק מהשאלות ששואלים עצמם קוראיי הנאמנים למראה פוסט זה. אפשר להמציא לכם תירוץ – אבל הוא יהיה שקר מוחלט. למה חבובות? סתם ככה סביר להניח :])

כשג'רלד בוצ'ר האוסטרלי היה קטן, הוא ישב, כמו כולם אז, לראות את החבובות. כמו הרבה, הוא תהה איך עשו את הבובות. בניגוד להרבה, או בעצם, כמעט לכולם, ג'רלד ישב והחל להכין חבובות בעצמו. ישב וניסה, וניסה, וניסה, וניסה – עד שבסופו של דבר התרחשו שני דברים: 1. הוא הבין שאימון יוצר שלמות. 2. יצאו לו חבובות ממש לא רעות. וככל שעבר הזמן, הן נעשו אפילו ממש טובות. שמח וטוב לב, יצא ג'רלד למכור את בובותיו לעולם.

אתר האינטרנט של בוצ'ר הוא פינוק מדהים לעיניים. טופס ההזמנה שלו נראה כמו הדבר הכי כיפי ואישי באינטרנט. "תאר לי מה אתה רוצה, שלח סקיצה – או שתסביר במילים – ואני אשלח סקיצה משלי עם הצעת מחיר". המאה ה – 19 כאן עכשיו. עקב זכויות יוצרים, בוצ'ר מוכר רק את הבובות המקוריות שיצר, ולא העתקים לבובות מפורסמות.

חבוב מקורי
(דרך Pidgeon blog ו Tv Squad)

בחבובות שילבו מוזיקה בתוכנית אפילו יותר מאשר בסקראבס – וגם שלושים שנה קודם. השירים לבערך כל היצירות שג'ים הנסון יצר אי פעם נמצאים באתר Muppet Musique. הכל באמ.פי3 להורדה. יא-ואר-א-די על ההשקעה!

מי שמחפש דווקא לראות קטעים מהתוכנית, ואין לו כוח לחרוש את יוטיוב, מוזמן להביט בפתיל קטעי הוידאו שמצאתי בפורום חבובות.

החדשות החמות ביותר של חבובות בפברואר (שפוספסו פה היות וזה פוסט חבובות הראשון בבלוג) היו המעבדה הניידת בדיסנילנד. ד"ר בנסון וביקר מטיילים בפארק ומהווים את הסנונית במה שנקרא Living Characters Initiative של דיסני.בניגוד לדמויות הרגילות בפארק, כאן לא מדובר בשחקנים בתחפושת (פפפף. אהבתי שחקנים בתחפושת) אלא ברובוטים המופעלים מרחוק. ממש מרחוק – יענו, מהבית של המפעיל אפילו. התוכנה שנכתבה מאפשרת לדמויות לתקשר עם הקהל, כולל לקרוא בשמותיהם וכמעט ממש לדבר איתם. זה מתחיל להתקרב לחזון המקורי של דיסני, שחלם על דמויותיו קמות לתחייה. ת'אמת? נשמע לא רע.

חבובות חיות!
(תמונה מ – Muppet Wiki)

החדשות החמות ביותר של החבובות ב – 2005 (אז אפילו לא היה בלוג) הן America's Next Muppet או בעברית: חבוב נולד. מדובר, כפי שניתן להבין מהשם, בתוכנית פארודית בת שישה פרקים בנוסח 'כוכב נולד', בה החבובות "מחפשות" את חבר הקאסט החדש שלהם. חשבו אז שאם התוכנית תצליח, אולי יחזירו את החבובות לתוכנית קבועה ומלאה – וכל המעריצים שמחו ועלזו. בדיעבד התוכנית נתקעה איפושהו, ולא ידוע כיום מה הסטטוס שלה. בעסה.

(תם ולא נשלם. מתי פוסט חבובות הבא? אחרי שאעשה מרתון פרטי של הסדרה. בטח במאי או משהו)

[נסגר לתגובות עקב ספאם. שלחו לי מייל אם יש לכם משהו באמת חשוב להוסיף]

3 תגובות

  1. KaBuKiM הגיב:

    מקסים! חבל שהאתר שלו מתבזבז על עיצוב נוראי באיינג'לפייר..

  2. ניימן הגיב:

    נראה לי שהגעתי לשלב בו עיצוב של אנג'לפייר עושה לי נוסטלגיה..

  3. XTSVCT4 הגיב:

    Hello. XTSVCT5 [url=http://www.tXTSVCT3.com] XTSVCT6 [/url] Thanks