אירועי השבוע האמיתיים 7.4.2007 – 1.4.2007

חצי אפוי. זה המצב של הפוסט הנוכחי. הוא נכתב בחופזה גדולה, ולכן משמיט לא מעט אירועים ולא משקף את גדולתו האמיתית של פסח. מצד שני, עדיף על כלום, לא?

שבוע הבא נחזור קצת לשגרה, אך שבוע אחרי שוב נצא ממנה. בינתיים, שימו לב לליל השימורים בראשון, מסיבת הפסח בסימן יינות ישראליים בלילה בשני, פסטיבל עולמות שנפתח בשלישי, בוא לבר ו – Got No Shame בפיפ שואו ברביעי, שוק החולצות בחמישי – וכל שאר הפסטיבלים שהחלו במהלך השבוע ונמשכים גם בסופ"ש.

יום א' (1.4)
1. הרגאיי-ראפר החסידי, מתיסיהו, מגיע להאנגר 11. 21:00. יקר: 150-185 ש"ח. לא יודעים מי זה? בדיוק בשביל אנשים כמוכם יש ערכים בויקיפדיה.

מתיסיהו

2. האירוע המבורך ביותר בהשפעת חג הפסח: בקוזה נוסטרה (נחלת בנימין 10) עורכים הלילה ליל-שימורים. המשמעות: הופעות של מוניקה סקס, שרון הולצמן, חן קליין ודיג'וג' של סאבו. העלות: שלוש קופסאות מזון יבש – קופסאות שימורים, פסטה, אורז וכד', אשר ייתרמו לעמותת "מזון לחיים". איך אפשר לאמר 'לא' ליוזמה מקסימה כל כך?. 21:00.
3. ברגע האחרון קבעו למרי והבייבי צ'יזס הופעה בריף ראף (גרוזנברג 22). 22:00. חינם. צפוף.
4. בועז גולדברג כתב השבוע כל כך יפה בעכבר העיר על זהר וגנר, והנה היום היא מופיעה במנרווה (סמטת בית השואבה 20). מסקרן. 21:30. 30 ש"ח.
5. לכבוד התחלת ההרשמה ל Red Bull Music Academy עורכים בברזילי (הרכב 13) מסיבה שכולה טכנו דטרויטי. לצד שניים מהנציגים הישראליים, טובי ויואב בי, יופיע גם די.ג'יי סקראג' מניו יורק. בחור שחבר בקולקטיב אנדרגראונד רזיסטנס. צפויות רמות מגניבות גבוהות במיוחד. 23:00. 20 ש"ח עד חצות, 40 אחרי.

יום ב' (2.4)
1. מסיבת האייטיז הקבועה של שחר שפירא בלילה (בן יהודה 77) משתדרגת השבוע עם חגיגת יינות ישראליים (20 ש"ח לכוס). 23:30. חינם.
2. מסיבת פוסט-ליל-הסדר נוספת יש במקסים (קינג ג'ורג' 48): זומבי ונדב אגמי יתקלטו. 24:00. חינם.
3. דוכני הרחוב במדרחוב נחלת בנימין משנים קצת שעות פעילותם לקראת פסח: היום יהיו שם החבר'ה עד 15:00, מחר, בשישי ובשני הבא – מ 10:00 עד 17:00.

יום ג' (3.4)
1. אתה יכול להוציא את הגיק מהמד"ב, אבל אתה לא יכול להוציא את המד"ב מהגיק. למרות שאיני מעורה בענייני פנטזיה ומד"ב כמו בעבר, עדיין סביר להניח שאשרוץ לא מעט בכנס עולמות שמתחיל היום וממשיך עד חמישי (ידוע גם בשמות: איקון פסח, מיני איקון, איקון במדיטק וכו' וכו'). תוכניה, פרטים וכו' יש באתר הכנס. מושלם גם לחובבי ז'אנר הגיקיות היפות.
2. במקום (ויטל 2) עורכים אפטר-סדר עם די.ג'יי מפתיע. לאיודע איזה מוזיקה, אבל זה בחינם. 24:30.

יום ד' (4.4)
1. סיור חינמי בחווה החקלאית (קפלן 34) ב"פתח תקווה", נערך היום, ויכלול הצגת המקום, סיפור ההיסטוריה שלו והסבר נרחב על למה חייבים לשמר אותו. קצת פרופוגנדה, אבל חיובית. 11:00.
2. יש פה גיקים בקהל? יופי, כי פסטיבל המדע של מכון ויצמן נערך היום ומחר, ונראה "מגניב" למדי. פרטים מלאים פה.
3. מי שרוצה לשלב קצת הצגות בחומוס שלו, מוזמן לקפוץ אחרי סעיד לפסטיבל תיאטרונטו בעכו העתיקה. בשלושת ימי הפסטיבל ייארח המתחם לא מעט הצגות יחיד העוסקות בקשת רחבה של נושאים אקטואליים. פרטים פה.
5. בוא לבר ו Got No Shame מופיעים במסגרת הליין פיפ שואו בנו לימיט (שביל המרץ 6). 22:00. 40 ש"ח במקום, 30 ש"ח בהרשמה מוקדמת (פרטים).

בוא לבר ו Got No Shame

6. תנועת המרי מופיעים בקפה ביאליק (ביאליק 2). 22:00. 15 ש"ח.
7. במקום ממשיך לרוץ ליין המולטיסקסואל הגרמני DDR. למסיבה הפעם קוראים Welcome To Berlin Party. למה? למה לא בעצם. 23:00. 10 ש"ח עד 24:30, 20 ש"ח אחרי.
8. מהיום ועד יום ראשון (לא כולל שבת) פתוחים האתרים ברשימה זו חינם לקהל. מדובר באתרים שווים לחלוטין, כמו מוזיאון ישראל או מוזיאון ת"א לאמנות ועוד. יזם: הבנק הלא-ממש-חביב-על-כולנו: בנק הפועלים.

יום ה' (5.4)
1. שוק החולצות חוזר(!). ברזילי (הרכב 13) מארחים מהיום ועד מוצ"ש כל מיני חבר'ה שאמורים למכור טי-שירטס בזול (רק חבל שאמור זה שם של דג). יש הבטחה לחולצות עד 120 ש"ח, אבל לא בטוח שהייתי מבסס עליה משהו חשוב במיוחד. היום בין 18:00-22:00. שישי-שבת 10:00-22:00. כניסה: 10 ש"ח.
2. אדרה לוין ארדי מופיעה היום בלבונטין 7. יצויין, שהפלאייר (לא השגתי גירסה מקוונת שלו) מכיל בקבוק גולדסטאר – כבוד! 21:00. 50 ש"ח.
3. דפנה והעוגיות נמצאים בכוכב השמיני – שזה מסתבר, מקום הנמצא ביוסף נבו 18 במתחם הספורטק בהרצליה. 21:30. 35-40 ש"ח.
4. דן תורן וסגול 59 מופיעים בקפה ביאליק (ביאליק 2). 22:00. 30 ש"ח.
5. בסאבליים (סלמה 53) עורכים The Stursky Boys ערב מחווה לאליס אין צ'יינס. 22:30. חינם.
6. ליין טראנס חדש בשם אוטובסט נפתח במועדון מהגרי העבודה בהאייה קובו (קומה 3 בתחנה המרכזית החדשה). יהיו צלילים הנעים בין אלקטרו לפרוגרסיב טרנס. יתחיל אקסו, ימשיכו סנדמן וצ'אקרה ויחתמו אודיו ג'אנקיס עם אלקטרו פסיכדלי. אם עוד יהיו אנשים, יקנח פוליאנטור. 24:00. 80 ש"ח במקום, 60 ש"ח במכירה מוקדמת בסאב קוץ' מילגה (המשביר 22) ובפטאט (נחלת בנימין 38).
7. איזה שבוע נהדר נותנים לנו במקום (ויטל 2). היום יש שם מסיבת שכונה עם די.ג'יי וידו (סוליקו) ונימה. 23:00. חינם עד חצות, 10 ש"ח אחרי.
8. לכבוד פסח (או סתם ככה, אני לא באמת יודע) באים אלעד רון ושוקולאב מהליין טי ברייק, להתארח אצל נדב אגמי וזומבי בליין פרוגרסיב ת'רסדיי של מקסים (קינג ג'ורג' 48). הרביעייה תספק לא מעט פרוגרסיב האוס וברייקביט. 24:00. 40-60 ש"ח.

סופ"ש (6-7.4)
1. בשישי בערב עורכים בסינמטק ת"א (שפרינצ'ק 2) ערב הצדעה לענקי הגראנג' הגדולים ביותר: נירוונה פרל ג'אם וסאונדגרדן. הערב יימשך חמש שעות, יחולק לשלושה חלקים שכל אחד יוקדש ללהקה אחרת, ויכלול המון קטעים נדירים שעוד לא הוקרנו בארץ. 22:00. 45 ש"ח.

ענקי גרנאג'

בקטנה:

1. גיאחה מספר שיש בבית ציוני אמריקה (דניאל פריש 1) יריד ספרים מוזלים של המממממממון הוצאות עד ה – 10 באפריל. פרטים פה.
2. ההופעות החינמיות הצטמצמו פלאים השבוע לכבוד פסח. הפסטיבלים והמסיבות הרימו ראשם.
3. אפרופו פסטיבלים – השבוע יש 5007 כאלה מסוג הרוחני. היות וזו אינה כוס התה שלי, הם לא נכנסו לפוסט. סליחה.

14 תגובות

  1. lordsitar הגיב:

    א. כל כך הרבה אירועים נפלאים, כמה חבל שאי אפשר להכנס לת"א עם רכב.
    ב. תודה תודה תודה. בשביל מישהו שמגיע בחג מהפריפריה, הרשימה הזאת חוסכת הרבה שיטוטים (אבל חוץ מבמקרה של פסטיבל המדע בוייצמן, לא חוסכת שיטוטי חניה אינסופיים)
    ג. איך לא כתבת על פסטיבל זורבה הבודהה?! אין לי מושג מה יש שם, אבל זה חייב להיות ביזארי

  2. דואל הגיב:

    נו באמת, אתה מצפה שאני אאמין לך שיש רחוב בשם "בשביל המרץ"?

  3. ניימן הגיב:

    לורדסיטאר – ואללה? ואני חשבתי שחיפפתי 🙂 שמח שזה עוזר..

    דואל, לרחוב קוראים 'שביל המרץ' – זה קרוב אך הרבה פחות מצחיק ממה שאתה אמרת 🙂 אגב, פגשתי השבוע מישהו שהייתי משוכנע שהוא אתה – ולקח זמן עד שהצליח לשכנע אותי אחרת.

  4. יוחאי הגיב:

    אחרי שנהניתי בארוע של דאנסינג קאמל שהגעתי אליו בהמלצתך, מה מומלץ השבוע?
    מכל הרשימה, ההצדעה לענקי הגראנג' הכי משכה את עיני…

  5. grebulon הגיב:

    יום שלישי, 22:00 בבית הבירה (אלנבי 46)
    נתי אורנן מלווה בליאוניד צ'רנייב הקלרניטן מהחלל, בהפסקה קלה בין צילומי "מופע החיים של גוטל בוטל" – הסרט.
    תמונות מהצילומים פה: http://grebulon.com/gallery/070315-gotel_movie

  6. נטע הגיב:

    אני לוקחת יוזמה לאחר שבועות רבים של קריאה מהנה ושימושית בבלוגך ומוסיפה כי ביום חמישי בתיאטרון תמונע יופיעו bedtime story פרוג- רוק פסיכדלי לכבוד השקת אלבומם הראשון, אז בואו לנסות,40 ש"ח וזהו

  7. Islay הגיב:

    הדאנסינג קאמל באמת היה נחמד. (: במיוחד המרטיני מרור.

  8. דואל הגיב:

    משעשע – עד עכשיו תמיד חשבו אותי לאנשים אחרים, עדיין לא שמעתי על אנשים אחרים שנחשבו בטעות לי (למה המשפט הזה נשמע לי מוזר? יש אפשרות סבירה להגיד כזה משפט בעברית?)
    {בסוגריים מיוחדים אניי יכול לספר שפעם אחת, אחרי משמרת לילה, לא זיהיתי את עצמי במראה… ואני מתכוון שאשכרה ראיתי דמות במראה וניסיתי לזהות אותה עד שהתברר שזה אני – ללא ספק מהרגעים המוזרים בחיי}
    מצד שני, אני פוגש לאחרונה הרבה אנשים שעד עכשיו הכרתי רק דרך הרשת, אז מי יודע, אולי גם תורך מגיע.

  9. ניימן הגיב:

    יוחאי, קשה לאמר למען האמת. אין השבוע משהו שממש מוציא לי את העיניים. עולמות כנראה הכי קורץ לי – אבל זה מסיבות היסטוריות ובגלל שאני מכיר את החבר'ה שם.

    גרבולון, נטע – תודה.

    איסליי – דווקא המרטיני מרור?!?! זה לא היה אירוע בירות.

    דואל – פגשתי מישהו עם שם כמו שלך שלומד קולנוע, ומפה עלה החשד. עוד לא בניתי בראש דמות חזותית בשבילך :]

  10. מיטל הגיב:

    אלקטרופניקה בשישי בזמיר 🙂

  11. ענת הגיב:

    אשמח לעבוד איתכם
    ולשלוח לכם חומרים לאתר
    איך עושים זאת ????

  12. ניימן הגיב:

    היי,

    אפשר לשלוח חומרים לכתובת neiman.mail@gmail.com. למעשה, אשמח מאד-מאד אם תשלחי מידע :]

  1. 5 באפריל 2007

    […] 2. הבלוג של ניימן. בלוג תרבות אלטרנטיבי, שתמיד מעדכן לגבי ארועים צפויים לשבוע הקרוב, ולפעמים נוגע בהרחבה בארועים שווים במיוחד. אמנם לפעמים מדווח גם על ארועים שקורים מחוץ לעיר, אבל זה יוצא דופן (לא באמת קורה משהו מחוץ לתל-אביב), ולכן הבלוג הזה הגיע לרשימה שלי. […]

  2. 26 באוגוסט 2010

    […] תרבות אלטרנטיבי, שתמיד מעדכן לגבי ארועים צפויים לשבוע הקרוב, ולפעמים נוגע בהרחבה בארועים שווים במיוחד. אמנם לפעמים […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting