אדם דו מימדי בעולם תלת מימדי

בעודי חורש בקדחנות וכותב בעצלתיים את פוסט סיכום השבוע שהיה (יעלה רק מחר בבוקר), עפו להם כמה לינקים חמודים לשולחני. תהיתי אם מישהו יתעניין בהם. הכותרת, אגב, לקוחה דווקא מהאייטם השני. לא היה לי כוח להחליף את הסדר, וכתבתי את הכותרת בסוף :]

1. Prom Queen היא סדרת מתח בלשית נעורים חדשה. משהו כמו ורוניקה מארס, רק פחות שנון ופחות מקורי. מה שכן, בניגוד לרוב תוצרת הטלוויזיה האמריקאית, לא תאלצו לחכות שנים עד הגעתה לארץ: היא משודרת, פרק חדש מדי יום, ב – myspace הקרוב למקום מגורכם. (ומיד לאחר השידור עולים הפרקים לאתר הסדרה). כל פרק לוקח דקה וחצי, ומנפק אתגר תסריטאי לא קטן: ליצור סיפור קצרצר עם התחלה, אמצע וקליף האנגר קטן שיגרום לכם לחזור ביום הבא. בשני הפרקים הראשונים הצליחו היוצרים לגעת כמעט בכל קלישאה אפשרית בז'אנר – ולא נתנו תקווה ליצירת מופת. תיאורטית, אני מאמין שניתן ליצור משהו מדהים בפורמט כזה – אבל יקח זמן עד שזה יבוא.

למרות הכל, היות ועלות ההפקה של הסדרה אפסית, וכבר יש לה מפרסם או שניים, ייתכן בהחלט והפורמט יתפוס תאוצה. אולי שווה לכם לבזבז שלוש דקות מהחיים בשביל לאמר שאתם מעודכנים? (לצפייה בפרקים)

2. אני אדם דו מימדי בעולם תלת מימדי: Paper Mario היא סדרת משחקי RPG מבוססת על דמותו של השרברב האיטלקי. את שמה היא קיבלה מהגראפיקה המגניבה-ביותר שלה: דמויות נייר בעולם תלת מימדי. כמו סאות' פארק רק יותר משוכלל. שני המשחקים הראשונים בסדרה צברו קהל מעריצים מסוים, והציפיה למשחק שייצא עוד חמישה ימים, גדולה. עכשיו דלף לאינטרנט סרטון המתאר את שלושים הדקות הראשונות של המשחק: העלילה (מטופשת כרגיל), מוזיקה – וכמובן, המשחק עצמו. לא נראה לי שמישהו בדעתו השפויה יקרא לזה 'ספויילר', אלא סתם הדגמה מעניינת של קונספט שונה, וגם הזדמנות לסקרנים לראות איך עובד השלט-המוזר-הזה-של-נינטנדו. תאמינו או לא – אבל נהניתי לבהות.

מריו סופר נייר

3.
תמונה אחת שווה אלף מילים. נחשו מה הנושא של ה – Mod הזה ל – Half Life 2?

מריו נגד לואיג'י

4.
פעם הקדשתי פוסט שלם למוזיקת 8-ביט בסגנון משחקי המחשב הישנים של נינטנדו וסגה. עכשיו פירסם הלייבל 16Dimentional Records שני אלבומים חינמיים לחלוטין בז'אנר. לשים, להקשיב, לקפוץ בטירוף ולחזור אחורה בזמן.

(טוב, זהו. ניפגש מחר מוקדם בבוקר. בעשר ככה. מתאים?)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting