טריילרים, משחקי מחשב בקוריאה ומשחקיות בת"א

[ראיתם איך שילבתי בחוכמה את כל נושאי הפוסט לכותרת אחת?]

1. תרשו לי להיות עין הדג לרגע* ולהמליץ על טריילר של Freaky Flickers. זה אולי לא הדבר הכי יפה ומוצלח שראיתם אי פעם, אבל הוא בהחלט אחד מהטריילרים החובבנים שקיימים לסרט אנימציה. העלילה לא באמת חשובה, וההנפשה היא ברמת משחק מחשב. אבל הדמויות חמודות, ובסוף יש ספינת אוויר אחת מוצלחת ביותר. מה שאפילו יותר חשוב, כך יש לי תירוץ לשים בבלוג את התמונה החמודה מאתר הסרט.

איך צופים? אופציה אחת היא ללכת לעמוד הטריילר באתר. מהירות האינטרנט שלי לא עמדה בקצב שלו, ולכן נאלצתי להוריד אותו למחשב (לחיצה עם כפתור ימין של העכבר ובחירה ב – Save as על לינק זה). דרך: Cartoon Brew

2. ג'פרי ברוקס מג'ויסטיק העתיק עצמו לסיאול שבדרום קוריאה למשך הקיץ, והחליט לנצל את הזדמנות לדיווח על הבדלי תרבויות משחק. הפוסט, הלא ארוך שלו, מרתק לחלוטין בעיני. הוא מצייר את דרום קוריאה כארץ משופעת טכנולוגיות, בה תרבות משחקי המחשב היא מיינסטרים, ואפילו במלון רגיל יש אינטרנט מהיר של 6 מגהבייט לשניה.

האוכלוסיה מתוארת כמומחית טכנולוגיה, מה שגורם לכך שמשחקי PC משגשגים (מן הסתם גם עניין ההעתקה מקל על כך). יש חנויות למשחקי רשת ואהמ, כל השאר נשמע קצת כמו שהייתי מדמיין את יפן.

3. ג'פרי לא מתאר את מצב משחקי הארקייד (מכונות משחקים) שבדרום קוריאה, אבל כן טוען שבארה"ב העסק הולך ומדלדל. תגובה של סיון משבוע שעבר גרמה לי לתהות על המצב אצלנו. בואו נתחיל ממה יש: בת"א קיימת ג'ויסטיק במרכז עזריאלי. משחקיה ממוצעת ביותר ולא נוצצת. וחוץ מזה? כילד הסתובבתי הרבה במשחקיה ליד כיכר דיזינגוף, אבל בלי לבדוק, קשה לי להאמין שהיא כבר קיימת. פעם גם הייתה מגה משחקיה מדהימה בתחנה המרכזית החדשה – אבל היא ממזמן ז"ל.

ולשאלה השבועית לקורא: יש משחקיות בת"א? נפלה עלי נוסטלגיה קטנה, כך שאם תאירו עיני ותגלו לי איפה עוד מסתתרות פנינות ארכיאולוגיה אלה, וודאי אעשה מאמץ לקפוץ לשם ולשחרר פוסט לבלוג. נו, מישהו?

——————-
* כן. זה מבלבל. איך מישהו יכול להיות עין הדג אם הוא לא עין הדג? ואפילו אם זה רק לרגע? וזה עוד לפני שציינו ש'רגע' הוא לא יחידת זמן מוגדרת. הגדרות זה עניין מסובך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting