שכיר החרב שלוק (Schlock Mercenary)

אנו עוצרים פה את שידורנו השוטפים מאירופה לרגע כדי לגנוב באופן חסר בושה מבוינגבוינג, שם מספרים לנו היום כמה דברים מעניינים מאד. כהרגלם שבקודש, הפרטים מובאים בבוינגבוינג בסדר הפוך למה שרוב האנשים מצפים לקרוא, אבל לי כמתמטיקאי חשוב להתחיל מההתחלה.

שכיר החרב שלוק

ההוגו, האוסקר של המד"ב\פנטזיה (בערך) מתחיל קטגוריה חדשה השנה: הסיפור הגראפי הטוב ביותר*. בשפה עממית ביותר הכוונה היא כמובן לקומיקס, ולכן מסקרן אותי לראות אם תתפתח תחרות סמויה (או גלויה) עם פרס אייזנר של הקומיקסים בהמשך. בכל מקרה, התכנסנו כאן כי אחד המועמדים, שכיר החרב שלוק**, נותן את הספר שלו להורדה! בחינם! מי אמר 'יאי!' ולא קיבל?

Schlock Mercenary היא סדרת ווב-קומיקס אופרת-חלל הומוריסטית שרצה כבר 9 שנים בעקביות יום-יומית מפחידה. הרווחים העיקריים שלה עם מפרסומות וממכירת ספרים שאוספים את הקומיקס לדפוס. הספר המדובר הוא ה – 9 בסדרה, אבל כדאי וחשוב מאד לדעת שעקרונית כל ספר עומד בפני עצמו. כן, אם אתם חדשים יקח לכם עמוד או שניים להתרגל לדמויות, לבדיחות ולהומור העצמי. אבל זה באמת לא נורא.

מצחיק קצת שאני מדבר כמו קורא ותיק של הסדרה, כשבעצם אני מכיר אותה רק כמה ימים וכל מה שהספקתי לקרוא זה רצועות ספורות בינתיים. אממה? אהבתי את מה שראיתי, אפילו אהבתי מאד, ואני שוקל ברצינות לרכוש ספר או שניים, ולצרף את האתר לרשימת הוובקומיקסים שאני קורא באדיקות. שתבדקו? למה לא בעצם? זה חינם!

[Schlock Mercenary. הקומיקס להורדה דרך בוינגבוינג]

——————–
* מעבר לכרך האחרון של Y: The last man שמועמד (וחלילה וחס לא צריך לזכות. אהבתי את הסדרה, אבל הסוף שלה נוראי לטעמי), ולספר המי-יודע-כמה של סדרת המופת פייבלס, מועמד גם Serenity: Better Days שקשור לסדרה פיירפליי. אני מציין זאת כי עצוב לי שעוד לא קראתי אותו, לאור החיבה העצומה שלי לסדרה, ולחיבה-עד-כדי-אובססיה לסרט שבא בעקבותיה.
** כרגיל, תרגומי השמות שלי לוקים בחוסר מקצועיות ועילגות מתקדמת.

2 תגובות

  1. בחצי הדרך הגיב:

    קראתי חצי מ- YTLM, וקראתי בטעות את המשפט שכתבת בסוגריים. זה אומנם לא מעיד על תוכן אבל יוצר בשבילי הייפ שלילי כבר מעכשיו 🙁
    יש לך דרך להסביר למה לא אהבת את הסוף בלי להעיד בשום צורה על התוכן שלו (ושל הספר השביעי והלאה)? מין הסבר כללי?

  2. ניימן הגיב:

    יש לי דרך לבטל את ההייפ השלילי: נראה שרוב הביקורות לא מסכימות איתי וחושבות שהסוף של הספר מצוין :]

    (אני יכול גם להסביר בלי לספיילר למה לא אהבתי את הסוף, אבל למה להרוס? העיקר זה שההייפ השלילי בוטל, לא?)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting