ברלין בשישה ימים: K17

ברלין בשישה ימיםזוכרים איך בסוף יום האתמול דיברנו על ה – Sage? אז אם הסייג הוא מועדון הרוק לאלה שלא אוהבים את הסאונד שלהם כבד מדי, הרי שיום-יומיים אחרי זה, בשישישבת, אפשר להגיע לאחת המסיבות של ה – K17. הדבר האמיתי. הכבד. המפחיד. לא יודע מה איתכם, אבל אני מגיע בשביל דברים כאלה לברלין.


[מי מכיר את פארודית Heavy Metal של סאות' פארק? אדיר, נכון? התמונה מפה. Creative Commons וכאלה]

ל – K17 אף אחד לא בא לבוש בצבע שהוא לא שחור. רובם מפוצצים עם חליפות קטיפה מרשימות או בגדי מטאל שיצאו מתוך סרט. הם הולכים בכבדות כזאת, עם בירה ביד, וגם הריקוד קצת (קצת המון) פחות נמרץ מזה שבסייג. יש שם ארבע רחבות: רוק כבד, רוק כבד פחות כבד, מוזיקה גותית, ורחבה כללית שהיא בעצם רחבה גותית עם השפעות רוק יותר נגישות לכאורה. אבל רק לכאורה. מה שמצחיק אותי תמיד בכאלה מקומות זה שנדמה שאף אחד לא מכיר באמת את המוזיקה. ממוצע האנשים שרוקדים לצלילי שיר כלשהו הוא משהו שאפשר לספור על אצבעות יד אחת*. לזכותם יאמרו שני דברים: בשתי המסיבות שהייתי בהן המצב השתפר ככל שהלילה התארך ומפלס האלכוהול עלה. בשתי המסיבות גם הייתה הופעה לפני המסיבה, ונראה שהמסיבה עצמה הייתה סוג של אפטר-צ'יל אאוט רגוע לאנרגיות שהוצאו בהופעה.

מה עוד? האלכוהול שם באמת זול, והנקניקיות שמוכרים באמת טעימות. אנחנו עשינו טעות והגענו די מאוחר וגם לא קנינו כרטיס להופעה כי הוא הרבה יותר יקר ולא הכרנו את הלהקות. בדיעבד, נראה לי שפספסנו את ההיי של הערב – אבל לא נורא, כי גם ככה היה כיף. סיפק לנו את חווית הרוק הכבד בברלין**.

כרטיס ביקור:
שם: K17
איזור: אהממ. נראה לי שזה פרידריךסהיין (friedrichshain)
כתובת: Pettenkoferstraße 17a (עכשיו אנחנו יודעים מאיפה הגיע ה – 17 לשם. עניין ה – 'K' הוא עדיין תעלומה.
שעות התחלה: תלוי במסיבה. ראו באתר.
טיפ: לא לעדיני הנפש.

——————–
* אצבעות יד נורמאלית. של הבחור עם השש אצבעות מהנסיכה הקסומה. למרות שזה לא באמת משנה.
** יש בערך עוד 30-40 דרכים לחוות רוק כבד אמיתי בברלין. זו סתם אחת רנדומלית שיצא לי להכיר.

2 תגובות

  1. ארז הגיב:

    ערבי האייטיז שם יותר טובים

    ויש אפילו רחבת של גל חדש גרמני בלבד.

  2. ניימן הגיב:

    ואללה? חזק….

    קופצים בביקור הבא שלך פה? :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting