כ.

החלטתי להתיאש היום.

יושב בבית, כותב פוסט דרך שליש מסך לפטופ. המסך נשבר אתמול בבוקר ויתקנו אותו רק ביום שישי. ביטלתי את כל הפגישות היום, והחלטתי להבריז מכל מה שמצפים ממני לעשות. תפוס לי הגב כבר כמה ימים, לראשונה מאז גיל 17. טוענים שמנוחה זה טוב לגב.

אז אני יושב על הכורסא החדשה שלי, שהיא מתנת אלוהים לגב האנושי. מסביבי ערימת הדיסקים הצנועה שקניתי מאז הגעתי לגרמניה. לא עשירה מדי, אבל כל דיסק מלמילאן. לכל דיסק יש סיפור מאחוריו, וזכרונות מהשנה האחרונה שהוא מעביר לי. אם אסדר אותם בסדר רכישה כרונולוגי, יוכלו לדעת פחות או יותר את מעללי ב – 2009.

עכשיו בדיוק מתנגן לו, בפעם האלף, הדיסק 'ברזל' המופתי של 1:1. אחרי זה יגיעו Lonski & Classen והמוזיקה המוזרה שלהם. קודם שמעתי את Happy Weekend של The Burning Hell. ניגנתי את Everything you konow is a lie חמש פעמים רצוף. ואני בע"מ 174 של קפקא על החוף של הרוקי מורקמי. הוא בדיוק מדבר על בדידות מבחירה, או יותר מדויק: התבודדות מבחירה והבדידות שבאה איתה. וגם על השואה, כי תמיד חייבים להזכיר את השואה.

ואה, אני גם כותב פוסטים פילוסופיים בגרוש. מעניין מי יקרא זאת ומה הוא יבין.

9 תגובות

  1. שירה הגיב:

    אני גם בהתבודדות, ואם אמשיך ככה (בוהה בעודי רכונה מעל לפטופ על המיטה) יתחיל לכאוב גם לי הגב. מוזיקה היא מזור לנשמה – אולי אנגן קצת 🙂

    נראה לי שאול דה לונלי פיפל היו מתנחמים קצת אם היו יודעים אחד על השני

  2. שני הגיב:

    תרגיש טוב!
    אגב, יש היום ומחר הופעה של דה בורנינג הל. http://www.myspace.com/mathiaskom

  3. נועה הגיב:

    אוי 🙁 גב תפוס זה באסה…לפעמים קצת התבודדות זה מנוחה טובה לנפש, מקווה שזה יעזור לך לצבור כוחות מחדש 🙂

  4. ניימן הגיב:

    שירה – אני חושב שהבדידות שלי היא מדומה. כלומר, היא נובעת מזה שאין לי כוח להיפגש עם אף אחד. כך שגם אם הייתי יודע על עשרות בודדים אחרים, זה לא היה עוזר :]

    שני – היום, כאמור, אני לא עושה כלום (דווקא מעפן. יש לי איזה 1000 הצעות מושכות להערב). מחר אני כבר בוק לפגישה עם מכרים פולניים. איחוד מחזור שכזה :]

    נועה – את צודקת כמובן. אבל אני כרגע מתחרפן מהמנוחה הזאת. לפחות אני קרוב לסיים שני ספרים היום. גם משהו..

  5. טל גלילי הגיב:

    חיבוק (איןי צורך בתגובתך 🙂 )

    טל

  6. שירה הגיב:

    זה ברור, בדידות שבאה כתוצאה מ(התבודדות מ)בחירה אינה בדידות נוראה כלל ועיקר. דיברתי על הבודדים ה"אמיתיים" כאלה שלא מחליטים להתייאש אלא פשוט מיואשים.

    אני בטוחה שכבר יצאת מהבידוד
    🙂

  7. שירה הגיב:

    ובכל אופן

  8. ניימן הגיב:

    לינק מקסים :] אני אכן כבר לא בודד, וההודעה שלך הייתה פילוסופית להפליא!

  9. ניימן הגיב:

    (בעצם, בקשר ללינק: חבר שלי כתב פעם את שיר הפונקציה והיה שר את זה ברחבי הפקולטה למתמטיקה. אח, היה נחמד בימי תחילת התואר..)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting