תערוכת פסלי חול: Sandsation 09

רואים איך תכנונים הולכים בחיים? תכננתי להגיע לתערוכת פסלי החול השנתית בברלין ביום הפתיחה שלה, ה – 7 ביוני, אבל במקום זאת נחתתי במקום רק שלשום, ה – 30 ביולי. איחור אופנתי זאת לא מילה.

אין יותר מדי מה לאמר על תערוכת Sandsation 09 (משחק מילים שמשלב Sand, Sensation וגם Station כי האירוע ממוקם ליד התחנה המרכזית בברלין) שהתמונות לא יספרו בעצמן. ובכל זאת: זו הפעם השביעית שתערוכת פסלי החול מתקיימת בברלין. כל שנה מתעקשים הנודניקים לבחור נושא לאירוע במקום לתת לאמנים להשתולל כאוות נפשם. הנושא הפעם: העיר העתידית. כך מתקבלים ליד פסלים מהממים ביופיים כל מיני טקסטים מעצבנים על איך האדם הורס את העולם בעתיד, או לחילופין: איך העתיד הורס את האדם בעולם.

אין יותר מדי פסלים במקום, 15 ככה בהערכה גסה (לא ספרתי), וגם השטח לא גדול מדי. לוקח חצי שעה לראות את כולם תוך כדי קריאת הטקסטים הנלווים (אם כי אפשר, כאמור, לוותר עליהם). אחרי זה או שלוקחים כסא נוח ובוהים בנהר הרגוע עוד חצי שעה, או שמצטרפים לילדים הקטנים ומפסלים בחול. לצערי, הבגדים שלי היו נאים מדי לאפשרות השניה.

התערוכה פתוחה למבקרים בברלין עד ה – 30 באוגוסט, ומתאימה לכל מי שחלומותיו היו מורכבים תמיד מפסלי חול ענקיים. כמוני. מידע נוסף? באתר.

[אה כן. מאתמול אני בישראל. היום בערב אני אצל גיאחה. למישהו יש הצעות להמשך?]

6 תגובות

  1. שירה הגיב:

    פרסומת חסרת מעצורים – בוא להופעה שלי ושל יהוא בבאסס ירושלים – ההסתדרות 1 פינת קינג ג'ורג' – שני 21:00

  2. ניימן הגיב:

    אוי מגניב ואוי טוב לדעת. אין לי מושג מה ואיפה זה הבאסס (אבל יש לו שם טוב :] ).

  3. נועה הגיב:

    הייתה הופעה ממש נחמדה 🙂

  4. ניימן הגיב:

    נו, לצערי לא יכולתי להגיע. הטיול הירושלמי שלי מתוכנן לשבוע הבא..

  5. ,3אטטי הגיב:

    GYRXWYTFDYTGSFD5WQRDTWYQ DWQDUEWF

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting