שיר השעה: Dj Shadow: Sad and Lonely

יש כל מיני שירי לב-שבור. Sad and Lonely של Dj Shadow משתייך לז'אנר השירים-הישירים. שירים שזורקים עליכם את הבעסה שלהם בפרצוף כמו מכת אגרוף במהירות 250 קמ"ש. בלי התייפיפיות, דימויים או מילים גבוהות.

או במילים אחרות: "אני עצוב ואני בודד, את ליבי זה ישבור. אהובתי אוהבת אחר, אדוני, הלוואי לו הייתי מת!". יש למישהו ספק למה מתכוון המשורר?

אני מניח שאפשר להחשיב את Sad and Lonely כשיר קיטש. אבל: א. קיטש זה לא תמיד רע. ב. כשהוא מגיע כשיר אחד בתוך הדיסק החדש והמטורלל לגמרי, The less you know, the better, של Dj Shadow, קצת קשר להתייחס אליו כאל קיטש סטנדרטי. דיסק מומלץ, רק תהיו מוכנים שכל שיר בו מגיע מז'אנר אחר לגמרי.

לקריאה נוספת: גיאחה בפיסקה על האלבום.

[הורדה: DJ Shadow – Sad and Lonely]

3 תגובות

  1. טליה הגיב:

    אהבתי. קול יפה מאוד,שיר נוגה.

  2. דייב דנ הגיב:

    אני תופס מעצמי מעריץ של Shadow, קניתי את האלבום הראשון שלו שהייתי בצבא לפני כמה וכמה שנים ומאז שמתי את היד על לא מעט עותקים מקורים שהוא הוציא.
    והנה האלבום החדש שלו (שעליו בכלל שמעתי אצל גיא) יושב אצלי כבר כמה ימים על המחשב, אפילו לא סיימתי להקשיב לכולו. מה זה אומר עלי, האם זה אומר משהו על האומן שאהבתי או שבכלל זה דבר בלתי נמנע?

  3. ניימן הגיב:

    אני מכיר בדיוק שני אלבומים של Shadow: את הראשון ואת זה הנוכחי. והם מה זה שונים. עכשיו – זה שבשיא המקריות אני מת על שניהם, בטח לא אומר שזה חייב לחול על מעריץ אמיתי שלו כמוך.

    לא הייתי ממהר להסיק מזה מסקנות. סתם אולי שאתה לא אוהב את הקו המוזיקלי הנוכחי שלו. וזה בסדר, מותר.

    ולא הבנתי את הבלתי נמנע. אין אומנים שאתה אוהב כבר 10-20 שנה כמעט את כל מה שהם מוציאים? אצלי, למשל, טרם נוצר אלבום ברי סחרוף שאני לא מעריץ. כנ"ל, בערך, גם לברייט אייז או Badly Drawn Boy. אבל זו רשימה מצומצמת מאד.

    לעומת זאת, רשימת האומנים שאני מת על אלבום או שניים שלהם, אבל לא מתחבר לשאר, גדולה פי כמה וכמה. די טבעי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting