ביטים של ברלין 2011: Filmkunst Bar

[מצטער על ההעלמות. זה בגלל זה]

סרטים זה לא הקטע שלי. כלומר, אני אוהב סרטים, אבל די קשה למצוא אותי יושב שעתיים בדירה, סתם ככה בערב, וצופה באיזה יצירת מופת. אני צופה בסרטים כמו שאנשים אחרים שותים אלכוהול: רק בחברה. אחרת אעדיף לקרוא ספר.

אבל זה לא אומר שאני לא אוהב *תרבות* סרטים. נהפוך הוא! אני אוהב לקרוא על סרטים, לשמוע על סרטים, לדבר על סרטים ולחפש ולאסוף סרטים שיתערמו בבית לערמות שמעולם לא אצפה בהם. והכי אני אוהב: גיקים של סרטים. אמרתם גיקים של סרטים – אמרתם Filmkunst Bar.


[תמונת אילוסטרציה, אין קשר למקום. CC]

Filmkunst Bar (בר אמנות הקולנוע) הוא מקום של סטודנטים לקולנוע. יש בו אירועי קולנוע על בסיס קבוע, כמו הקרנות, או ערב סרטים קצרים בימי חמישי. יש עיצוב ברלינאי מגניב עם קצת ממורביליה של סרטים – והכי הכי חשוב: מלא גיקים של קולנוע. האזנתי קצת לשיחות שם. הן נוראיות. נוראיות מבחינת סטריאוטיפ  של חובב סרטים זאת אומרת. אני אוהב את זה.

המקום מומלץ גם סתם ככה: הוא פשוט מגניב. ביום שישי האחרון, למשל, נפלתי שם על הופעה מקרית מוזרה. לזמרת היה עציץ על הראש והינומה שכיסתה את הפנים. בדיוק סוג הדברים שרוב האנשים מחפשים בברלין.

[Filmkunst Bar, Reichenberger Straße 133]

2 תגובות

  1. יעל ר. הגיב:

    וואו, אם הבר היה באמת מתחבא מאחורי תמונת השער הנהדר הזה ששמת, זה באמת היה פנטסטי.

  2. ניימן הגיב:

    יש משהו כזה בברלין. קוראים לו 'מפעל השוקולד' והוא מרכז לנשים. מה שזה לא אומר. אולי אברר בהקדם ואצלם – רק בזכות ההערה שלך 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting