יהוא ירון מחפש מימון לאלבום השני

פה אמורות לבוא כמה שורות על יהוא ירון:

אז – הנה, כמה שורות: התחברתי למוזיקה של יהוא ירון קצת לפני שעזבתי לברלין. זה בא בעקבות המלצות של בערך… כל אדם שני בת"א באותה התקופה. אני זוכר שהתמכרתי בעיקר לשיר 'ערפל סמיך' (בביצוע הופעה).

האלבום הראשון של יהוא היה מדהים. פנינת יצירה מיוחדת שלא דומה לכלום: אלבום חכם, שלוקח זמן להכיר ולאהוב את המנגינות יוצאות הדופן והמילים העמוקות בו. הנה שיר אחד מתוכו:

אגב, אני כותב את כל הסופרלטיבים הללו למרות שמה שאני באמת אוהב זה הופעות של יהוא.

ואז מגיע הזמן ובן אדם רוצה להוציא אלבום נוסף. הוא כבר כתב והקליט אותו, אבל עכשיו בא שלב ההפקה היקר מאד. אבל אנו חיים בעידן מימון הקהל, שזה מודל שתופס כמו אש בשדה קוצים בשנתיים האחרונות.

הרעיון הוא שהקהל משלם עבור המוצר לפני שהלה מוכן. מציבים איזה רף כספי – 40,000 במקרה של יהוא ירון. אם סכום כל התשלומים מגיע לארבעים אלף אז האלבום מופק והתמורה מועברת למשלמים. אם לא? אז הכסף נשאר ברשותכם.

אני כבר הזמנתי עותק חתום (50 ש"ח) של האלבום. יש גם גירסא פשוטה יותר של אלבום דיגיטלי (20 ש"ח) וכל מיני הצעות מופרעות של הופעה פרטית (2500 ש"ח) וכדומה.

נכון לכתיבת שורות אלו גייס הפרוייקט כבר 15433 שקלים – שזה מתקרב לחמישים אחוז אבל עוד רחוק מהמטרה. היות ואני באמת רוצה שהאלבום יצא – אני מאיץ בקוראי הבלוג ללכת להאזין לבחור – ואז לרכוש את האלבום העתידי אם הם מעוניינים.

[לפרוייקט המימון של האלבום השני של יהוא ירון]

3 תגובות

  1. יעל ר. הגיב:

    והחל מחמישי שעבר, יהוא ירון חוזר למתכונת ההופעה פעם בחודש באוזן בר, רק שהפעם כל חודש בהרכב מצומצם אחר (הנוכחי היה עם גיטרה נוספת בלבד, בינואר עם בוריס מרצינובסקי והאקורדיון), על רצפת המועדון. כיף, תענוג, עולה רק 40 שקלים, ואפילו מתחיל בשעה לגמרי סבירה, ועם חשיפות ראשוניות לשירים חדשים שיהיו או לא יהיו באלבום הבא לפי איך שיתחשק. ויש קאבר מעולה ומפתיע, המתאים מאוד לימינו אנו. אל תחמיצו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting