סיכום חודש נובמבר של בילגוג מרגש

פעם רביעית סיכום חודש. אני נהנה לכתוב את זה לעצמי.

החודש הייתי גאה מאד בבלוג. זה היה החודש השני(!) הכי פופולרי אי פעם (אחרי אוגוסט האחרון). מה שיפה זה שאז עיקר הקוראים הגיעו בשביל ביקורות חומוסיות ופאבים. הפעם? הגיעו בשביל דברים גיקיים או ברלינאיים.

32 פוסטים עלו החודש. חלקם קצרצרים, פיציים ולא גוזלים הרבה זמן מבעל הבלוג. הפוסט הנקרא ביותר היה על מדריך שווקי חג המולד 2013. אחרי זה הגיקדום האחרון עם מלללא קוראים. הפוסט על מתחם לוינסקי גם היה פופולרי (אם כי זה יותר איסוף לינקים של אחרים מאשר כתיבה שלי). סוגרים את החמישיה: השוואת שבילי אופניים בברלין ותל אביב, והפוסט הסתווי על עלילות הטרקטור השחור. זה האחרון שימח אותי במיוחד.

חדל סטטיסטיקות משמימות. הנה עדכונים לפוסטים מהחודש האחרון:

1. D! ממליץ על מוזיקה פסיכדלית טורקית.
2. שירה ז' כרמל גילתה שגירסת ה – html5 של מריו הורדה עקב זכויות יוצרים. אך אל דאגה! אפשר להוריד את קובץ ה – html למחשב ולהריץ לבד.
3. עוזי רמירז כבר קיבל 75% מהכסף הנדרש לאלבומו החדש.
4. עדיין לא יודע אם זה טרול או לא.

[עדכון: לאור דרישת הקהל הוסף כפתור לייק לכל פוסט. הוא מתפקד גם כ'שיתוף'. לידיעת המאזינים]

12 תגובות

  1. ועדיין לא עשית כפתור לייק! 🙂

    סתם, אני מאוד גאה בבלוג שלך בחודשיים האחרונים ולראייה, אני קוראת כל פוסט ופוסט כמעט (זה הרבה אצלי, לעקוב ככה).

    מה שכן, אני מודה שטרם יצא לי להתעמק בגיקדום האחרון. רק רפרפתי עליו כדי לראות אם לא פרסמת משהו מהדברים שאני מתכוונת לפרסם בפוסט המקביל לגיקדום שלי (כשיהיה לי זמן לכתוב אותו כמו שצריך). התשובה: לא 🙂 אז מצפה לקריאתו בסופ"ש.

  2. D! הגיב:

    איך יצא שאני ממליץ אני לא יודע 🙂

    בכל מקרה אני מקווה שנהנת.
    (ובקשר לזכויות היוצרים שם – יכול להיות שאתה צודק בקשר לפארנוידים אבל זה עובד להם. אני מכיר מעט מאד גרמנים שמרגישים בנוח לצרוך דברים בצורה לא חוקית)

    • ניימן הגיב:

      מאד נהניתי. Love, peace and Poetry הטורקי הוא אלבום פנטסטי.

      בניתוח בשקל אומר שגרמנים "אוהבים" כללים וחוקים באופן כללי. זה חלק מהתרבות (פעם חשבתי שגרמנים מכבדים שררה. כיום אני חושב שהם לא מכבדים שררה, אבל כן מכבדים חוקים). מעבר לכך, הם מאד מאמינים ביכולות רשויות האכיפה או חברות המוזיקה. כמעט אמונה מיסטית שיתפסו אותם אם הם יורידו משהו לא חוקי. זה מאד שונה ממה שקורה בישראל. אפילו ההפך הייתי אומר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting