ביטים של ברלין 2015 (הגרגרן): בראנץ' ב – morgenland

[מתוך ספיישל הגרגרן]

כך מעבירים את בוקר יום ראשון בברלין: ישנים.

אבל אז מתישהו קמים, וכבר שתיים בצהריים, וצריך לאכול את הארוחה שמגיעה רק פעם בשבוע: בראנץ'.

בראנץ' בברלין כולל בופה ענק שגורם לארוחת בוקר של מלון ישראלי להרגיש דלה. מאות הבראנצ'ים שמציעה העיר מדורגים ומחולקים ללא הפסקה: הכי טוב, הכי עשיר, הכי מיוחד הכי אקזוטי. וזה של קפה מורגן לנד ("ארץ הבוקר") מגיעה תמיד למיקום גבוה.

הבראנץ' במורגן לנד הוא בסימן "לילות ערב". אז יש שם (סוג של) חומוס, אבוקדו ומלא גבינות שגרמנים חושבים שאוכלים במזרח התיכון (אבל לא באמת אוכלים). יש גם תבשילים, קרפים עם מליון ואחד מילויים מתוקים, ומבחר אינסופי של אוכל.

"הבעיה" במורגן לנד היא שכמו כל הבראנצ'ים הפופולריים בעיר, הוא פשוט פופולרי מדי. אם אתם מחפשים המון סוגי אוכל טובים זה המקום בשבילכם. אם בא לכם משהו שקט ליום ראשון, רפרפו הלאה.

[Morgenland. כתובת: Skalitzer Straße 35. בראנץ': ימי ראשון 10:00-16:00. עדיף להזמין מקום: 0049-30-611-3291]

3 תגובות

  1. נוגס הגיב:

    אני חייב להעיר שבכל הפעמים שאכלתי בראנץ׳ בברלין (3-4) הוא היה עשיר אבל לא דיגדג את הקרסוליים של מלון חמישה כוכבים בישראל. אולי זה התרשמות של צמחוני (בארץ ממילא הרוב אם לא הכל צמחוני – חלבי) ואולי לא הייתי במקומות הנכונים, אבל זו ההתרשמות שלי.

    • ניימן הגיב:

      האבחנה היא של החבר, לא ממני. אני לא הייתי כבר יותר מעשור בבית מלון ישראלי. אבל אתה צודק בכך שהוא מאד התרשם מההיצע הבשרי, שזה דבר שאין בישראל.

      בפוסט שיעלה מחר יש את הסופר הטבעוני המפורסם של ברלין. לפי הפרסומים יש להם בראנץ' טבעוני – צריך לבדוק אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting