יומיות 01.09.2015: חוויות בפלורנטין, ספרי המדב"פ הטובים ביותר בספטמבר, פונט מושלם לתוכניתנים, דמות המורה בהארי פוטר ועוד

הנשף הרוסי בפלורנטין היה חוויה אך צפוף מדי. ברחוב ראש פינה יש מסעדה פיליפינית, וברחוב פרנקל פינת זבולון היה ערב פתיחה של פיצריה חדשה: סלייס בעשרה שקלים, בלונים ושוט וויסקי לכבוד הפתיחה.

פיצה פרנקל

יש המון מה לגלות בתל אביב.

לינקים:
תכירו את Hack. גירסא 2.0 שלו יצאה עכשיו ואומרים שהיא *הפונט* הטוב ביותר לתכנות. גובה שורה גדול וניגודיות צבעים חזקה. נראה נהדר ב – 8-12 פיקסלים, ואם יש לכם מסך HD אז גם עם גודל 6-7 הוא יראה סבבה.

תמונה: הצעצועים האלה של באטמן נראים כמו סרטי אנימצית פלסטלינה. למה באמת עוד אין באטמן מפלסטלינה?

יומיות 01.09.2015: חוויות בפלורנטין, ספרי המדב”פ הטובים ביותר בספטמבר, פונט מושלם לתוכניתנים, דמות המורה בהארי פוטר ועוד

אני לא סומך על אף כתבה של אף כלי תקשורת שהוזמן בלעדי לראות איזה מוצר חדש לפני ההשקה. That said, הלונה פארק הוירטואלי שבונים עכשיו נראה אדיר. מתי יהיו אירועי מציאות וירטואלית המוניים?

ספרי המדב"פ הטובים ביותר בספטמבר (ע"פ שמועות): רשימת ההמלצות של בארנס אנד נובלס ושל io9 התפרסמו. אני חושש שהחדשות הגדולות הפעם הן לחובבי הפנטזיה.

Sorcerer to the Crown מאת זן צ'ו, גורף התלהבות מכל עבר. הוא מספר את סיפורו של קוסם שחור שכל הקוסמים הלבנים בזים לו בגלל צבע עורו. רוצה לומר: מסר חברתי נגד גזענות (למקרה שלא הייתם משוכנעים: גזענות זה רע).

A Crucible of Souls מאת מיצ'ל הוגן יצא לפני שלוש שנים בהוצאה עצמית באוסטרליה. הוא היה הספר הראשון בהוצאה עצמית שזוכה בפרס ה – Aurealis האוסטרלי. עכשיו הוא מקבל הוצאה מכובדת ומגיע גם לארה"ב ושאר העולם המתורבת. פנטזיה אפית שהיא בדיוק כוס התה שלי אם נאמין לביקורות.

ביקורת של הגארדיאן על הספר האחרון בהחלט של טרי פראצ'ט.

ל – Matthew de Abaitua יוצא ספר חדש בשם If Then. בזכותו גיליתי ש – IO9 התלהבו עד אינסוף מהספר הקודם שלו: The Red Men. להוסיף לרשימת הקריאה.

כריכות ספרים קלאסיים מונפשות.

איזה יופי! גיליתי שיש ביוטיוב הרצאה בשם סרקזם אפל בכיתה (על דמות המורה בהארי פוטר) ממיתופיה 2015! יש לי חבר טוב בריטי שהוא מורה. שמעתי ממנו סיפורים על מערכת החינוך באנגליה. אימה.

הומאז' של באטמן לסנופי! לא של חובבן באינטרנט, אלא של היוצרים האמיתיים של סנופי! אדיר.

כתבה גדולה על ג'ון קונוואי. מתמטיקה, ממציא משחק החיים, כותב ספרים בחסד וככל הנראה גם גאון. מאד נותן השראה.

גרמניה מנסה להכריח את פייסבוק לציית לחוקי איסור הכחשת השואה שלהם.

2 תגובות

  1. פשוט יעל הגיב:

    פינת הקטנוניות להיום:

    * הקישור של הגרדיאן מוביל בטעות ל-IO9
    * נראה לי שאו שהתבלבלת קצת לגבי סנופי, או שהניסוח שלך קצת מבלבל. המחווה היא דווקא לפינאטס (ספציפית, לשלושת הסטריפים שמופיעים בכתבה, שהם חלק מ-running gag על סנופי כסופר), ע"י יוצרים בקומיקס של באטמן, ולפי מה שכתבת נשמע כאילו זה הפוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting