יומיות 16.09.2016: המבשלה האהובה על הבלוג הוציאה בירה בישראל, אלן מור פורש מקומיקס, דיסני וורנר משתפים פעולה, האקרים ישראליים ועוד

לפני הכל נתחיל עם לוגו סטייל משחקי מחשב ישנים שיצרתי באמצעות האתר הזה. תנסו בעצמכם, כיף גדול.

לוגו ניימן

לינקים: אחת המבשלות האהובות עלי בעולם היא המבשלה הדנית Mikkeler. בעיקר בזכות בירת הסטאוט המדהימה שלהם, Beer Geek Breakfast (נפט שחור מריר-מתוק וסמיך), אבל לא רק.

Mikkeler הם "מבשלה צוענית", אין להo מיכלי בישול משל עצמם, את הבירות הם מבשלים אצל מבשלות אחרות.

היסטורית Mikkeler התחילה ככה בגלל היעדר משאבים. כיום כבר יש משאבים, וגם יש אשכרה מקומות בישול למבשלה בקופנהגן, אבל הקטע הצועני עדיין שם בשביל הגימיק.

לאחרונה היה מקים מבשלת מיקקלר בארץ, ובישל בירה חדשה בשיתוף מבשלת אלכסנדר. קוראים לה 'בירת חלב ודבש', ואני ממש, אבל ממש ממש אשמח, אם מישהו יוכל להשיג ולשמור לי בקבוק שלה.

בירת אלכסנדר

תמונה גיקית: לאחים וורנר ולדיסני יש סדרת אנימציה משותפת חדשה והיא נראית… כמו בתמונה למטה. איזו הזיה, ממש לא מה שהייתם מצפים משני האולפנים. יש גם טריילר שלא עובד בגרמניה, אבל יעבוד אולי לקוראים מישראל.

יומיות 16.09.2016: המבשלה האהובה על הבלוג הוציאה בירה בישראל, אלן מור פורש מקומיקס, דיסני וורנר משתפים פעולה, האקרים ישראליים ועוד

שני האקרים ישראליים בני 18 נעצרו לבקשת ה-FBI. השניים חשודים שניהלו במשך שנים את vDos, שירות שאיפשר לרכוש בזול התקפות (Ddos) נגד אתרי אינטרנט.

בטח כבר שמעתם על זה. אפילו התפרסמה כתבה בעברית. תקראו שם, מסבירים את המקרה מצוין.

א-בל, אם יש לכם זמן, אני מאיץ בכם לקרוא גם בבלוג של בריאן קרבס שחשף את הסיפור. הוא מפרט רשת מרתקת של כלים ותשתיות מתוחכמים, דרכם הריצו השניים את השירות. נתקלתי בחברות ענק שמאורגנות פחות טוב. מרשים מאד.

—————————

כתבתי על הספריה הבלתי-נראית שהיא מתחילה בסצינת אקשן ע"ש אינדיאנה ג'ונס. אבל האמת היא שיש לאלמנט הספרותי של "להתחיל באמצע סצינת אקשן" שם מקצועי יותר: in media res. "באמצע העניינים".

צ'רלס סטרוס, שבקרוב יגיע לישראל ולכן ראוי לפמפם אותו בבלוג, כותב איך יוצרים in media res מוצלח. זה אחד הפוסטים היותר מעניינים למי מביניכם שחוטא בכתיבה, או סתם מתעניין באיך כותבים סיפור טוב.

—————————

אתם ידעתם שיש אנשים שמטרתם בחיים זה לרשום מאמרים אקדמאיים על איך בונים שרשרת אספקה בחלל?

—————————

אלן מור, מגדולי כותבי הקומיקס בכל הזמנים, ואיש שמעולם לא כתב ספר קומיקס רע (עד כמה שאני בדקתי), פורש מהז'אנר. כמה נורא.

7 תגובות

  1. קובי הגיב:

    Mikkeler פותחים חנות בברלין בקרוב. היה להם גם בר סודי פה עד לא מזמן

    • ניימן הגיב:

      וככה, לא מספרים לסחבק על הבר הסודי של המבשלה השניה הכי אהובה עליו אי פעם אחרי Stone עד אחרי שהוא נסגר?

      • קובי הגיב:

        אומר להגנתי שגם אני שמעתי על זה רק אחרי שסגרו אותו 🙂 Stone פתחו לפני כמה ימים מתחם ענקי (70 ברזי בירה!) בדרום העיר. ממליץ לך לקפוץ לשם לפני שהבירה עם הקוקוס תיגמר.

        • ניימן הגיב:

          זה במבשלה שלהם?

          אגב, ביליתי הקיץ חודש בוורשה. מסתבר ששם בר עם 70 ברזי בירה זה כמעט סטנדרט. במפתיע, מצב בירת הבוטיק שם טוב בהרבה מברלין, שלא לדבר על המחירים.

  2. אמה הגיב:

    גם בישראל לא נפתח הטריילר…

  3. אלכסנדר גנבו לי את הרעיון…רציתי להציע למיקלר להתארח במבשלה של הדאנסינג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting