מועדון הקריאה מפגש ה-15 בינואר 2019: Vicious – ו.א שוואב

המפגש הבא של מועדון הקריאה יתקיים ביום שלישי, ה-15 בינואר. נדבר בו על Vicious. רב המכר האחרון של אלילת הפנטזיה החדשה (יחסית) ו.א שוואב.

לפני כמה ימים זכה ספר בשם Vengeful של הסופרת ו.א שוואב בפרס ספר המד"ב הכי טוב של 2018 של Goodread.

התזמון היה מושלם מבחינתי. Vengeful הוא ההמשך לספר Vicious של אותה הסופרת, ועוד לפני הזכיה החלטתי ש-Vicious יהיה הספר הבא במועדון הקריאה.

Vicious הוא אחד מספרי הפנטזיה המורבידיים שקראתי לאחרונה, ואי פעם בכלל. מורבידי לילדים בקטע חמוד כזה. אם בלבלתי אתכם, תחשבו על סרט המופת "המוות נאה לה". אם לא ראיתם את המוות נאה לה, אז גשו נא לראות אותו עכשיו, ותחזרו אחרי זה לפוסט. אתם תודו לי.

שימו לב שקראתי ל-Vicious ספר פנטזיה, למרות שב-Goodread הוא תויג כמד"ב. מבחינתי זה ספר קסם לגמרי, אז נדבוק בהגדרות שלי בבלוג, ומקסימום נריב עליהן במפגש עצמו.

Vicious הוא הספר השני של שוואב שאני קורא. מהספר הקודם, A darker shade of magic [ביקורת], די השתעממתי, אבל Vicious לדעתי הוא ספר כמעט מושלם לז'אנר שלו. מהודק, כתוב היטב, מקורי, מצחיק לעיתים וסוחף. זה רק מראה איך אי אפשר לשפוט סופרים ע"פ יצירה אחת.

מקווה לראות את כולם במפגש. בעיקר את חובבי הפנטזיה המודרניים. אם יש לכם חברות וחברים כאלה, אתם מוזמנים לשלוח להם את הפוסט ולהאיץ בהם לקרוא את הספר!

סיכום המפגש הקודם: הקוראים הסכימו איתי ש-Spoonbenders [ביקורת] הוא אחלה ספר.  עכשיו אשתף אתכם בהתלבטות שהייתה לפני שבחרתי בו למועדון.

למרות שאהבתי את Spoonbenders, בתכל'ס אהבתי את Places in the darkness [ביקורת] יותר. החלטתי לבחור דווקא ב-Spoonbendeers בגלל שהוא הספר הידוע מבין השניים. היה נדמה לי שיותר אנשים יקראו – או ינסו לקרוא – אותו.

מה מעדיף הקהל להבא? ספרים ידועים וטובים כמו Spoonbenders, או ספרים פחות ידועים, אבל אולי יותר טובים, כמו Places in the darkness?

2 תגובות

  1. ארני הגיב:

    בינינו, כולם די לא ידועים, אז עדיף את הטובים.
    וישיוס כבר נכנס לרשימה, נראה אם אעמוד בזמנים.
    ח"ח על המוות נאה לה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting