יומיות 16.01.2019: שלל לינקים קלילים

היה שבוע עמוס וקשה עם ביוקרטיה, ולכבודו יהיו יומיות קלילות ביותר. בלי הרהורים עמוקים, רק לינקים חמדמדים.

1. יצאו רק שני פרקים של הפודקאסט סייברסייבר עד עכשיו, וכבר בפרק השני הם מסכמים את 2018 בתחום הסייבר. אי אפשר שלא להעריץ את ההשקעה והמקצועיות שלהם, כולל תסריט מלא בתור הנגשה לכבדי שמיעה.

2. סרטון האנימציה המדהים Hedgehog's Home של Eva Cvijanović זכה ב-35 פרסי פסטיבלים, וזכאי לכל אחד ואחד מהם. קלאסיקה מיידית.

3. היות ומשקפי מציאות מדומה קצת נתקעו מבחינת פופולריות, אולי מה שיביא את המציאות המדומה אלינו זה בעצם מסך תלת מימדי משוכלל? The Looking Glass הוא מסך הולוגרפי שנראה מדהים. מדהים. 599 דולר בהזמנה מוקדמת.

4. הגדרה של סוגי אנשים בפרוייקטי תוכנה. נראה לי שזה מתאים לכל סוגי הפרוייקטים. חוץ מזה, זה ממש מצחיק.

5. תגידו, מה זה הספר The Lost Puzzler של בחור בשם אייל קלס? בארנס אנד נובלס ממליצים עליו בספרי המדע בדיוני החדשים של ינואר. לפי השם הוא משלנו, ואני בכיף פרובונציאלי בקטע הזה.

6. אתמול הלכתי עם חבר ברחובות ברלין, ונתקלנו, בשיא המקריות, במיצב One Day Berlin של אמן מקסיקני (במקור). כדי להגיע לאיזור המרכזי בתערוכה היה צריך לטפס מעל המיצג. הוא הורכב מלוחות מתכת, ובא לסמל את חומת הגבול עם מקסיקו.

מה שאני בא לאמר זה שיש בברלין אחלה תערוכות שנופלות עליך משום מקום. למשל, תערוכת להט"ב במשחקי וידאו שנפתחה בברלין לא מזמן [תודה לרינת קורבט על הלינק].

7. זאת סימולציה, זה לא אמיתי, אבל המכונית ההולכת של יונדאי נראית מ-ה-ממת!

8. אם יש לכם Ring, מכשיר של אמזון לבתים חכמים, כדאי שתדעו שאמזון נתנו להרבה עובדים שלי גישה לפיד המצלמות של המכשיר שיש לכם בבית.

הכתבה מגדירה את זה כ"יותר עובדים ממה שצריך", אבל לדעתי אפילו עובד אחד עם גישה למצלמה בתוך בית פרטי זה "יותר ממה שצריך".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting