רופאים, מתרגמים וסטטיסטיקאים: לקט קצרים

מהנט (גנבתי את השם מהגלוב) כותבים על הג'ובים הטובים ביותר בארה"ב. ההיילייט: 'סייען לרופא' נמצא במקום הרבה יותר גבוה מאשר רופא. מקום חמישי לעומת שלושים. אם עד עכשיו הייתי בטוח שהסייענים הם אלו שלא התקבלו לרפואה, אז עכשיו גיליתי שהם פשוט אלו שעשו את ההחלטה היותר טובה.
אגב, הג'וב שלי לשעבר נמצא במקום הראשון. כבוד לי.

קצת ישן – אבל חדר 404 מדווח על חנות קומיקס חדשה באוזן השלישית.טיפה קרובה מדי לחנות האהובה עלי, אבל עדיין, כל מקום חדש בתחום הוא מבורך.

ביום שישי ראיתי בטעות לקט של ארץ נהדרת. אחד המערכונים היה תשדיר בחירות למפלגת הדיסלקטים. באופן מתאים הגה הקריין בתשדיר את כל המילים עם בלבול אותיות. לא מסובך להבנה – ולמרות זאת, לא קלטו זאת מחברי הכתוביות לתוכנית שהתעלמו מהשגיאות בעקביות וכתבו את המילים כתקנן. ציבור שלם של כבדי שמיעה ישב שלוש דקות ולא הבין מה רוצים ממנו 🙂

ופרס הסטטיסטיקה המיותרת לשבוע מוענק לערוץ 1: במשחק בין מכבי לאולימפיאקוס ביום חמישי, כאשר השחקן היווני בייבי שאק עמד על הקו, עלתה השורה הסטטיסטית: 'כל פעם שבייבי שאק קלע השנה בדיוק 10 נקודות למשחק, קבוצתו הפסידה".
אם זו נקראת סטטיסטיקה, אז אני יכול להוסיף גם את העובדות המרתקות הבאות: כל פעם שפני קלע מעל 20 נקודות מכבי ניצחה (פעם אחת), כל פעם שאסף דותן קלע מעל 20 נקודות מכבי לא הפסידה (לא קרה מעולם) וכל פעם שהנפלד שיחק השנה, מכבי לא ניצחה.

וכמעט שכחתי: כניסה חינם לעשרות אתרים בחוה"מ הפסח. חלקם שווים כמו מוזיאון ישראל או מוזיאון תל אביב לאומנות. מומלץ לאלה שאין להם לימודים :-).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting