הבלוג חולק כבוד למי שמגיע: יומולדת שנתיים לעכברוש העיר

בדר"כ לא נוהגים לדבר פה על ת"א בזמן שאיני נמצא בה (וזה רוב הזמן) – אבל הפעם חרגתי ממנהגי באופן יוצא דופן כדי לחלוק כבוד לבלוג שאני עובר עליו בקביעות לפני כל ביקור בארץ: עכברוש העיר. למי שלא יודע: מדובר בבלוג שכבר שנתיים מעלה ביקורות אישיות, מנקודת מבטו של הלקוח, על פאבים, בתי קפה, מסעדות ומה לא. הוא מעודכן ביותר, נמרץ מאד, ואני סומך עליו יותר מאשר על עכבר העיר כשזה מגיע לשאלה של 'לאיפה כדי ללכת' או 'מה טוב וחדש נפתח'.


[התמונה מפה. קריאטיב קומונס וכאלה]

את חגיגות יום ההולדת מציין העכברוש בשיתוף עם שלושה מהפאבים האהובים עליו בפלורנטין: מסקל, קורדוברו ושטרן 1, כאשר כל אחד מהם יציע מבצעים מיוחדים לבאי יום ההולדת. מתי? שבת, החל מ – 19 בערב. הכי קרוב שתגיעו לפאב קרולינג בארץ. מה בתוכנית ועוד פרטים? פה. מומלץ מאד.


1. אם כבר מדברים על ת"א, אז נזכיר שלא סוגרת ת'פה, קוראת ותיקה בבלוג, כתבה ביקורת על מקום חדש יחסית ומומלץ בחום: שישקו. פאב בולגרי בריח תל אביבי. ביקורת של העכברוש על המקום טרם מצאתי. עכשיו נראה מי יקדים את מי שלכתוב אחת: הוא – או אני בביקורי המתקרב ובא.

16 תגובות

  1. תודה על הפרגון, מקווה שגם אתה תארגן חגיגות משלך מתישהו

  2. ניימן הגיב:

    ביום מן הימים..

  3. לזרבוי הגיב:

    איזה קטע, הרגע חזרתי משישקו.
    מקום נחמד, אווירה של פעם, מיקום הזוי עם ארומה מזרח אירופאית (מאחורי בית הכנסת הגדול באלנבי) ואוכל בהתאם. בעיקר מנות קטנות וטעימות (תסמנו לכם את הפלפל המטוגן הממולא בגבינות, מעדן קטן וכיפי), ואלכוהול טיפה יקר. נראה שהשיק של פעם שהמקום עומל עליו, כולל הכוסות שבהן סבתא שלי הגישה לי בירה בילדותי והתמונות על הקירות, עובד – בחוץ השתרך לו תור.
    אחלה מקום לשישי בצהריים, אבל ה(אנטי)טרנדיות עוד תהרוג אותו.

  4. ניימן הגיב:

    האמת היא שאם הוא מריח מזרח אירופאי מדי, אז יכול להיות שלא כדאי לי לקחת לשם את המזרח אירופאית שלי..

    והרגע הוכחת שהגיע הזמן שתכתוב ביקורות פאבים. למה אין כאלה בבלוג שלך באמת?

  5. טימי הגיב:

    הלוואי וסבתא שלי היתה מגישה לי בירה בילדותי.
    מזל טוב לעכברוש!
    ואתה ניימן, שוב לבקר במהרה בימינו אנו 🙂

  6. קורא הגיב:

    ההאמת שעד התגובה השלישית פה חשבתי בהחלט לקפוץ למקום, אבל אני מתרחק ממקומות שיש בהם תור. נחכה שיהיה קצת פחות פופולרי.

  7. ניימן הגיב:

    דילגתי על פיסקת הסבתות והבירות של לזרבוי. אבל אם להיות כנים – זה מסביר המון. כמו למשל, איך הוא יכול להיות חסין אלכוהול וכו'.

    קורא: אני חשבתי להגיע לשם די מוקדם. לפני שהתור מתחיל..

  8. טוב יותר הגיב:

    אחלה אילסטורציה

  9. וואו, ניימן, איזה פרגון דפקת לי פה.
    ואגב, היה לי הכבוד לקבל את תגובתו הראשונה של העכברוש לפוסט הזה. הייתי שם לפניו (וזה הישג אדיר בתחום הפאבים התל-אביבים).
    אני לא ראיתי שם אף פעם תור, זה בטח אלו שיצאו לעשן בחוץ. המקום אף פעם לא מלא מידי, אבל בהחלט יש בו תחושה של המולה כבר משעה מוקדמת.
    אני כבר הייתי שם 3 פעמים, והיד עוד נטויה.
    וניימן, להערכתי המזרח אירופאיות שם היא מהסוג היהודי. לא נראה לי שהאסטונית שלך תרגיש שם בבית. בעיני זה האמ-אמא של ההווייה התל-אביבית הנכונה.

  10. ניימן הגיב:

    טוב יותר: היה לי מזל בלמצוא את התמונה הנכונה.

    לא סוגרת ת'פה: קאיה בטוח תהיה מרוצה כי היא בהיי תמידי כבר שבוע רק מזה שהיא הולכת לישראל. חוץ מזה, כל עוד יש לה שם דברים חדשים צמחוניים לטעום, אז היא בכלל תהיה מרוצה. את מגיעה איתנו לשם די מוקדם בערב ה – 1 לאפריל??

  11. היה אירוע מאוד מוצלח, באו גם 20 חברים מוכרים ועוד 25 לפחות קוראים מהבלוג וחבריהם (אולי גם יותר). אני והחבורה העיקרית עשינו סבב ברים יפה. בעקבות ההצלחה אני שוקל לארגן סבב ברים עם העכברוש פעם בתקופה. אשמח גם לעשות איתך סבב שתהיה בארץ.

  12. ניימן הגיב:

    סחטיין סחטיין. לא קל להביא 45 חבר'ה לפאב סתם ככה. צ'יפרו אותך בצורה זו או אחרת בתור בעל השמחה?

    אני לא בטוח בקשר לסבב פאבים בביקור. אני מגיע עם בחורה שחובבת אלכוהול רק בצורת וודקה ושוטים, והיא פחות בענייני סבבי פאבים, בירות וכאלה. אבל יכול להיות שאשכנע אותה ואצור איתך קשר אם כן. אישית אני מאד מעוניין. סבבי פאבים זה אחד מהדברים האהובים עלי בעולם..

  13. לא כולם היו בפאב אחד כל הזמן, הייתה קבוצה עיקרית שמנתה 10 אנשים והאחרים היו פזורים.
    לא צ'יפרו אותי באופן מיוחד. כל מי שבא לחגיגות העכברוש נהנה מצ'ייסר חינם (שגם ככה לרוב מחלקים אותו בברים שם) ומי שהזמין אוכל קיבל קינוח ע"ח הבית.

  14. ניימן הגיב:

    עדיין יפה :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting