יומיות 12.10.2015: סרטון בובות על פרדי קרוגר, משחק מחשב על הרובוטריקים המקוריים, דום 3 בקוד פתוח, הכלכלה של מסע בין כוכבים, סרט אנימציה של וס אנדרסון ועוד

אז בזמן ש-D היה עסוק בלהרים מרד קוראים במועדון הקריאה, אני בדיוק דיוושתי לבית קפה. ואז התרחש הדבר הנורא הבא חמישים מטר לפני:

אשה גרמניה סטתה ממסלול האופניים למדרכה, ונכנסה חזיתית בבחורה ויאטנמית צעירה.

כשהגעתי למקום, שתיהן שכבו על המדרכה. הויאטנמית החזיקה את הרגל והיה ברור שהיא סובלת. אבל הגרמניה שכבה על הרצפה, והייתה שלולית קטנה של דם ליד הראש שלה (למרות שהיא חבשה קסדה).

דיברתי לאשה הגרמניה, והיא לא הגיבה. נבהלתי, אבל בדקתי דופק והוא היה חזק. עד אז הגיעה עוד בחורה לאיזור, והתקשרה לאמבולנס.

אחרי דקה הגרמניה חזרה להכרה והתיישבה. היא נראתה קצת מבולבלת. בדקנו את הצוואר והראש שלה, ולא היו שם פצעים. הדם ירד מהאוזן כנראה – סימן רע. היא אמרה שהיא לא רוצה אמבולנס אבל המשיכה לשבת שם מבולבלת.

הבחורה הויאטנמית לא דיברה אנגלית ובקושי גרמנית. היא לא הצליחה לעמוד, כי הקרסול שלה התעקם, אבל לא רצתה לחכות לאמבולנס. אין לה ביטוח בריאות והיא פחדה מהעלות הכספית. תמכתי בה ועזרתי לה להתיישב על ספסל ליד.

אחרי כמה דקות האמבולנס הגיע. האשה הגרמניה נכנסה אליו (אחרי שהיא השאירה פרטים – התאונה היתה באשמתה). הויאטנמית בשום פנים ואופן לא הסכימה ללכת לאמבולנס. אבל היא גם לא הייתה יכולה ללכת לשום מקום אחר עם הרגל.

היא התקשרה למישהי ודיברה בויאטנמית. אחרי עוד כמה דקות הגיעה אשה ויאטנמית מבוגרת ששולטת בגרמנית, גם מבחינת שפה וגם מבחינת תרבות. היא השתלטה על המצב, דיברה עם המשטרה, ושיחררה אותי לדרכי.

קישורים (אחרי הקדמה ארוכה): ידידתי הממש ותיקה שירה שקד, הוציאה אלבום! קוראים לו RED כי היא ג'ינג'ית עם נמשים. היא פסנתרנית, אז מה שתמצאו שם זה מוזיקת פסנתר קלאסית. טרם שמעתי אותו כי הוא יצא ממש הרגע, אז נעשה שמיעה ראשונה ביחד, טוב?

תאזינו לו פה. הנה העטיפה:

אלבום של שירה שקד

חדשות מרגשות לא פחות: יצא רובוטריקים: Devestation. שזה משחק מחשב של הרובוטריקים על טהרת "הדור המקורי". אתם יודעים, כל אלו שכיכבו בסדרת האייטיז.

הם אפילו הביאו את המדובבים המקוריים מהאייטיז. ואתם יודעים מה? זה נראה פנטסטי. הנה הביקורת המאד חיובית. הנה הטריילר:

מאז שיצא דום 3 ב-2004 הוא הפך לאגדת גיקים. ID Software מזמן נטשה אותו, אבל קהילת הקוד הפתוח ממשיכה לפתח.

עכשיו יצאה גירסה חדשה של dhewm3: גירסת קוד פתוח לדום 3. לא רק שיש תיקוני באגים לקוד המקורי, הם גם הוסיפו הרבה שיפורים. תמיכה בטכנולוגיות מתקדמות וכו'.

המשחק עובד גם על לינוקס (יאי!), אז אנסה בקרוב.

—————————

תמונה: האמן Raid 71 יצר סדרת תמונות של דמויות פינאטס בשילוב אינדיאנה ג'ונס. 45 דולר לכל הסדרה. חינם לצפות.

יומיות 12.10.2015: סרטון בובות על פרדי קרוגר, משחק מחשב על הרובוטריקים המקוריים, דום 3 בקוד פתוח, הכלכלה של מסע בין כוכבים, סרט אנימציה של וס אנדרסון ועוד

במסע בין כוכבים אין כסף. זה בגלל שכולם עשירים. ואם רוצים משהו, אז פשוט מקבלים אותו.

עם זאת, אנשים במסע בין כוכבים עובדים – ועובדים קשה. איך זה? והאם חברה בלי כסף יכולה להתקיים? דיון בנושא התקיים בקומיקון ניו-יורק האחרון, וכלל אנשים שהתייחסו לנושא ברצינות כמו זוכה פרס הנובל פול קרוגמן. דיווח פה.

—————————

זה לא ממש הודגש בבלוג, אבל אני מעריץ גדול של וס אנדרסון. כולל של סרט האנימציה (הגאוני) מר שועל המהולל. הסרט הבא של אנדרסון יהיה סרט אנימציה על כלבים. יאי! יאי! יאי!

—————————

עקרונית זה ממש נחמד ומגניב שעשו סרט בובות בכיכוב פרדי קרוגר. אבל הקול שהם נתנו לו ממש לא מתאים.

מכירים את זה שאחרי ששר הטבעות הצליח, כולם ניסו לעשות טרילוגיות פנטזיה אפיות? אז אחרי שמשחקי הכס הצליח, מסתבר שעכשיו כולם מנסים לעשות סדרות טלוויזיה ע"פ יצירות של ג'ורג' ר.ר. מרטין.

מרטין מדווח שהזמינו תסריט לסדרה ע"פ הנובלה שלו: Skin Trade. נובלה שהוא כתב ב-1989 על בלש איש-זאב (או משהו כזה – לא קראתי).

—————————

פרופסור לנוירולוגיה באוניברסיטת קולומביה מתייחס לשאלה: האם אי פעם "נעלה" את המוח למחשב. התשובה הקצרה שלי: נופ. אף פעם. אבל אתם מוזמנים גם לקרוא את זאת שלו.

תגובה אחת

  1. D! פה ועכשיו הגיב:

    הי הי הי

    אני חושב שהפגנה זה מעשה אלים אז מרד?

    רק הרחבתי את מבחר האופציות הקיימות (אף שמרבה אפשרויות מרבה דאגות).

    ואחלה דיסק. תודה על החיבור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting