אירועי השבוע האמיתיים – 07.04.06 – 01.04.06

השבוע האחרון לפני פסח והתותחים הכבדים ישנים עדיין לקראת שבוע הבא. בכל מקרה, להלן רשימת האירועים אליהם יש סיכוי שאני אגיע השבוע (בתנאי כמובן, שהאוניברסיטה תתפוצץ באופן ספונטני ויתבטלו לי כל השיעורים):

יום א' (2.4)
1. קיקי פופ, הזייה תל אביבית ידועה, מעורבת מעתה בארגון ימי ראשון של הטראפיק (פאב כאילו-אנדרגראונד ביד חרוצים 7). השבוע תפתח שם תערוכת פוסטרים בנושא פורנו ישראלי + אקיטה, להקת בנות שעושה אלקטרו גראנז'י.
2. כמו שמדווח באייפוד הרעב: הופעה של נערות ריינס בקפה ביאליק. שיר לדוגמא אפשר למצוא פה . לטעמי, בעל פוטנציאל להיות יותר שווה מהאירוע הראשון.
3. פרטלה (קינג ג'ורג' 30) מארח ערב מונולוגים מעניין בשם 'שיחות עם הברמן'. ששה שחקנים מבצעים מונולוגים של כותבים שונים על החיים אלכוהול ומה שביניהם. דרך הביצוע: יושבים בין הקהל על הבר, ושותים. (25 ₪, 21:30)

יום ב' (3.4)
1. להקת ההארדקור-פאנק הגרמנית קוביאשי מגיעה לארץ, ובכדי ליצור מעטה אנרדגראונד בכוח, מופיעה ביום ב' במיקום סודי(!). מצד שני, בשביל שהם לא יופיעו רק מול החתול השכונתי, הם מוכנים לגלות לכם איפה זה אם תתקשרו למספר: 4486806 – 052.

יום ג' (4.4)
1. כל יום ג' הראשון של החודש מתקיים בבירדי אירוע "הפרלמנט של בירדי". חובבי ומכיני בירה ביתיים באים לראות, להתרשם – והכי חשוב: לטעום בירות ביתיות אחד של השני. מסיבות לא ברורות אני נמצא כל חודש תחת הפחד שהחודש המנהג נגמר ושכחו להודיע לי. אבל לא נורא, במקרה הכי גרוע אני רק אאסוף את סט המרפיז שזכיתי בו ואלך לי לדרכי (20:30, חינם).
2. האירוע הראשון של חודש צליל המהפכה בסלון מזל, המקום הכי אלטרנטיבי\קיצוני ולטעמי גם מגניב בעיר. הערב ידברו על לייבלים עצמאיים אל מול מונופול החברות הגדולות. ינאמו: טל וגיורא קצין – מקימי 'בושת רקורדס', הלייבל העצמאי היחיד בסצנת הפאנק הישראלית. פרטים נוספים פה. (10 ₪ ששווים כל אגורה, 20:00).

יום ד' (5.4)
1. כיכר רבין יארח למשך מיצג אומנותי יוצא דופן בשם slow dance marathon. במשך 48 שעות ירקדו 48 זוגות, כל זוג במשך שעה, ריקודי סלואו לצליל תיקלוטם של תלמידי בית הספר muzik. מומלץ לבוא ולבהות קצת באירוע ההזוי (ואולי להצטרף. אני בספק אם שוטרים יפזרו רוקדי סלואו ספונטניים). הצד החיובי מבחינתי: בניגוד לכתה ו', הפעם אין לי בעיה עם מי לרקוד 🙂 (מתחיל ב – 13, ונחשו מה: זה חינם).
2. מסיבת כתה ד' החודשית של 1984 בקפה ברזילי (23, 20-40 ₪).
3. Red bull paper wings – תחרות הטסת טיסני נייר. אוניברסיטת ת"א אולם סמולרש, 13:30.
4. פסטיבל היפיסטוק השני יוצא לדרך בלימה לימה (21:30). הלהקות שיופיעו: 951, להקת השפן הנכון, נועם וצבא הישועה ואנרגיה חולנית. תחזית: יהיה אלטרנטיבי מאד. כמה עולה? לא יודע!

יום ה' (6.4)
1. עוד אירוע במסגרת צליל המהפכה בסלון מזל. והפעם בנושא ההיבטים הפוליטיים של המוזיקה השחורה. מרצה: נדב הבר. פרטים נוספים פה (10 ₪, 20:00).
2. בית ראובן: אירוע מרתוני של קריאת מיטב השירה שהתפרסמה בהליקון לאורך 16 שנות פעילותיו. ההקראה תתקיים בשלוש קומות במקביל, כך שאם נופלים על משהו משעמם אפשר לעבור הלאה בכיף. 42 אומנים מכל המי ומי של עולם הרוח הישראלי ישתתפו. קבלת פנים ב – 19:30 עם מוזיקת ג'אז ובירה. הכניסה חינם.

יום ו' (7.4)
1. למרות שאני בדרך כלל נגד לצאת בסופ"ש (מסריח, יקר, צפוף, ערסיאדה שולטת ומגעיל) – האירוע הזה נשמע מספיק מעניין בשביל לשבור אותי.

וזהו לעכשיו. בגדול שבוע לא רע בהתחשב בזה שהבום האמיתי צפוי שבוע הבא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting