הייל לשימפנזה!

אוסף לינקים שצץ לו הבוקר על שולחן עבודתי:

1. כבר דיווחתי בעבר על המשחק הייל לשימפנזה, ואפילו המצאתי בדיחה (מוצלחת) בנידון שלא תפסה. עכשיו הגיע סרטון ראשון למשחק הפלטפורמה המשוגע (בפוטנציה) הזה. נראה פשוט… מעורר תאבון!

2. ברוח מצעד הגאווה: האתר Gay Gamer מדווח שעלה האתר למשחק לגו-בטמן. על משקל לגו-סטרוורז הפופולרי. מבט של שלושים שניות באתר יסחוט ממכם בקלות את המשפט: "הזוווווווווווייי……". אגב, יש שם איזור טפטים מרהיב ביופיו.

בטמלגו!

3. אף אחד לא מוכן להפיץ את Man Hunt 2 בשום מקום. מה יהיה? אז נכון, זה אחד המשחקים בעלי הקונספט המזעזע ביותר שקיימים (המשחקים היחידים היותר מזעזעים יכולים להיות "רצח עם" או "איך לזרוק פצצת אטום"), אבל זה עדיין… רק משחק.

4. מור ארליך, אנימטורית ישראלית שחיה בניו-יורק, יצרה את אחד הסרטים המצוירים הקצרים ההזויים שיצא לי לראות לאחרונה. טיולו של בימבוים לכותל המערבי, מנסה, וגם מצליח בצורה מוזרה, להיות כמה דברים בבת אחת: גם מחווה לסרטי האנימציה של שנות העשרים (בימבוים, הגיבור, מבוסס על כלבה של בטי בופ), גם הצגה קצרה של ישראל, גם סרטון פוליטי – וגם אנימצית ילדים כיפית לצפייה. תשפטו בעצמכם פה.

5. תחשבו טוב לפני שאתם עונים: למה עוד אין לכם Stellarium, התוכנה שמציגה תמונות *מאממות(!)* של השמיים, מותקן על המחשב? (נכון, לא חדש, אך נזכרתי בו לפתע היום).

6. אוהבים רובוטים? כן. אבל אוהבים רובוטים מעץ? כמו שיש באתר המוזר הזה? תבדקו בעצמכם ותחזרו עם תשובות מנומקות.

השלב הבא: רובוט ממיים

4 תגובות

  1. רוני הגיב:

    דווקא אצלי מותקן stellarium באופן די קבוע. יחד עם Celestia.

  2. ניימן הגיב:

    אתה עכשיו ברשימת הקוראים הטובים :]

  3. shira-k הגיב:

    תגיד,

    מה עם אירועי השבוע? (:

  4. ניימן הגיב:

    הם תמיד עולים במוצ"ש או ראשון בבוקר. נגיד, בשעה הקרובה :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting