נגנז בגנזך: מהדורת ה – 17.10.2013

אז מה היה לנו השבוע? ויכוחים על ישראליים בברלין המשיכו. כולם העולם ואחותו יורד על חולדאי בפייסבוק לקראת הבחירות המקומיות. ורק אנחנו פה בגנזך ממשיכים לדבר בעיקר על תרבות כאילו אין עולם חיצון.

כרגיל, בחסות גנזך הרשת.

1. בלוג האנימה Animeok לא מופיע בגנזך הרשת. לא בגללי, חלילה, אלא באשמת הרסס המקולקל שלהם.

אז מדי פעם אני מגיח שם להצצה ומגלה דברים מעולים. עכשיו, נגיד, הם מסכמים ומדרגים את סדרות עונת אוקטובר. אחת משתי העונות החשובות של סדרות אנימה. חלק א', חלק ב', חלק ג'.

2. עוד בלוג שלא מופיע בגנזך הוא סינמסקופ. גם שם זה בעיות רסס. כך שקבלו קצת באיחור את הפוסט איך הפסקתי לפחד והתחלתי לאהוב את הרב עובדיה יוסף. נקודת מבט קצת שונה מזו הרגילה שאנחנו מקבלים פה.

3. לעיר קלן שבגרמניה יש סגנון בירה משל עצמה. קוראים לו 'קלש'. אבל קלש זה לא רק סגנון בירה! זו גם תרבות שתיה ושפה ודברים נוספים. אורן אבראשי מציג: מדריך גיק הבירה לקלש.

4. תרבות אכילה מביאה רשימת מקומות בעיר התחתית בחיפה שגורמים לכם להרגיש כמו טיול בחו"ל או בעבר.

5. אני לא אוהב את הטרנד של להיכנס ביאיר לפיד. אפילו לא כשהוא יורד על ברלינאיים. גם כי זה מרגיש לי לפעמים כמו בריונות רשת, וגם כי יש ביבי בעולם שהרבה יותר מפריע לי.

אבל לפעמים אי אפשר להתעלם מלפיד. רביב דרוקר על הנאום המופרך של לפיד בכנסת. הוא שואל, 'אין בסביבה של לפיד מישהו מקצועי?'

תוספת: גם לחץ בן חמו יש כמה מילים לאמר על יאיר לפיד והיורדים.

6. פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-18 בבוסאן שבדרום קוריאה הסתיים ביום שבת שעבר. בפריק טוענים שהוא אקסטזה לחובבי הקולנוע העולמי והאסייאתי בפרט, ומסכמים אותו בשני פוסטים: הראשון. השני.


[מקור. CC]

7. הימין הקיצוני בישראל עולה ועולה ועולה. דובי קננגיסר סוקר בהרחבה ספר חדש של עמי פדהצור: מפלגות הימין הקיצוני: מעליה לדעיכה? וכן, סימן השאלה במקור.

8. זה מסתובב חושף בפוסט פנטסטי: האלבום האנגלי של החלונות הגבוהים: סמוקי סירקלס. סיפור בלשי והאלבום להאזנה מלאה – לראשונה בארץ (או משהו כזה).

9. קומיקון ניו יורק הסתיים! מה שאומר שמלא מלא מלא חדשות קומיקס חדשות הציפו את העולם. עלילון מסכמים אותן.

10. נשאר בקומיקס. בינואר 2014 ימלאו 80 לפלאש גורדון. ייקום תרבות מגיב בהעלאת קומיקסים של הגיבור שתורגמו לעברית. הראשון ברשימה: קומיקס מעיתון דבר, 1963(!).

11. פורנוגרפיה היא נושא מסוכן מסוכן. לכן רק אפנה אתכם לפוסט הארוך בהומו סאפיינס השואל האם סרטים פורנוגרפיים משפילים או מבזים נשים?


1. Japan in a Dishpan כותבים על סצינת הפרי ג'ז הישראלית. כן, יש דבר כזה.
2. לכל כותב בלוג הציעו בשלב זה או אחר לכתוב תוכן חינם לאיזה אתר זניח. יש כאלה שקיבלו תגובות חריפות לאחר סירוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting