יומיות 23.11.2015: חוויות מראיונות עבודה לענקיות ההייטק, פרויד, קארי ואיינשטיין נגד זומבים בסדרה חדשה, ערכת קוקטיילים אקזוטיים להרכבה, דירוג הסרטונים הקצרים של Mystery Science Theater 3000 ועוד

פגשתי השבוע בחור בסיבייס שטוען שהוא עיצב את כל המקום. ושיהיה ברור: מדובר בשתי קומות ענקיות.

חבר הביא אותו לשם לפני תשע שנים, למרות שהקשר בינו למחשבים זה כמו בין הומר סימפסון לויקיפדיה. האנשים שם סיפרו לו את המיתולוגיה שהם המציאו למקום: זו ספינת חלל שהתרסקה על כדור הארץ.

הוא הסתכל סביב, ולא ראה שום דבר חללי. אז הוא אמר: אני אוהב לעצב ולבנות – יאללה, אני אעשה לכם ספינת חלל פה.

ככה, כבר תשע שנים, הוא מגיע פעם בשבוע בערך, וכל פעם מוסיף אלמנט עיצובי למקום. ריספקט.

לינקים: הייתי בשלושה ראיונות עבודה בחיי (אחד אקדמאי), ולמזלי שניים מהם הלכו בשיטה שהתאימה לי: שאלות כלליות שלווא דווקא קשורות לחומר. כמו, "איזה פיצ'ר היית מוסיף למוצר שלנו?", או "מה אתה חושב על שפת התכנות שבחרנו לעבוד איתה?".

אני מלך בשאלות כלליות, ויכול לעוף איתן מפה ועד הודעה חדשה. הראיון השלישי, לעומת זאת, כלל שאלות טכניות ופתירת בעיות על המקום. וזה פשוט לא אני. בשביל פרטים טכניים יש לי גוגל, ובעיות אני אוהב לפתור – אבל לא כשמסתכלים עלי בזמן שאני עושה את זה.

מארק, מ-Good Math, Bad Math התראיין לכל החברות הגדולות, ויש לו הרבה מה לומר על ראיונות טכניים. דעתו שונה לגמרי משלי.

תמונה: תמונות הטבע היפות ביותר של 2015. יש שם, במפתיע, המון תמונות של קופים.

יומיות 23.11.2015: חוויות מראיונות עבודה לענקיות ההייטק, פרויד, קארי ואיינשטיין נגד זומבים בסדרה חדשה, ערכת קוקטיילים אקזוטיים להרכבה, דירוג הסרטונים הקצרים של Mystery Science Theater 3000 ועוד

ב-Boingboing מתלהבים נורא מ-The Harmony Cartridge. מחסנית לאטארי 2600 שמכילה את כל המשחקים שנעשו אי פעם לקונסולה.

אני לא כל כך מתלהב. כי אין לי אטארי 2600 וגם אפשר לשחק בכל המשחקים האלה חינם אונליין. מה שכן, הכתבה של בוינגבוינג עטופה באהבה לאטארי, ופשוט כיף לקרוא אותה.

—————————

לא נכנס לסיבות, אבל לפתע התחלתי להתעניין (בקטנה כזה) בשלטים למשחקי וידאו. וזה סבבה, כי ג'ון סקאלזי האליל בדיוק קנה שלט Steam, ויש לו עשר מחשבות לחלוק על זה.

—————————

עכשיו כש-Mystery Science Theater 3000 חוזרת למסך, יש למעריצים בעיה קטנה. מחד, הם רוצים להפיץ את בשורת הסדרה לאנשים חדשים. מאידך, הפרקים הישנים הם באורך שעתיים. זה כמו שתצפו ממישהו לצפות ברואים 6/6 כדי להכיר תרבות אייטיז.

למזלם של המעריצים, יש גם סרטונים קצרים של Mystery Science Theater 3000. כמה מעריצים כבדים הכינו דירוג של כל הסרטונים הקצרים. מ-1 ועד 41.

—————————

מארי קארי, זיגמונד פרויד, אלברט אינשטיין ומדענים מפורסמים אחרים נלחמים בזומבים, חייזרים ושאר מפלצות. Super Science Friends היא סידרה שקיבלה מימון דרך Kickstarter. הפרק הראשון שלה שוחרר לרשת והפך ללהיט גיקים.

אל תגלו לאף אחד שאמרתי את זה, אבל עם כל אהבתי לעולם בירות הבוטיק, עולם הקוקטיילים המודרני יותר יצירתי ממנו.

לכן הרעיון של Shaken נשמע אדיר: קופסה חודשית של רכיבים אקזוטיים לקוקטיילים + מתכונים. נשמע די הרבה עבודה, אבל אם הייתי מהאנשים שמכינים בכל מקרה קוקטיילים בבית, בטוח שהייתי הולך על זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting