יומיות 24.11.2015: שלג בברלין(!), visual basic שוחררה בקוד פתוח, המלצות הקריאה של ועדת פרס נבולה, מילת השנה של אוקספורד ועוד

יומני היקר:

ביום ראשון ירד שלג כבד בברלין למשך חצי שעה.

הוא תפס אותי לא מוכן על האופניים. רכבתי עשרים דקות במהלכם התכסיתי בשלג. את הדרך, לא יכולתי לראות.

במהלך הרכיבה התפנצ'ר הגלגל, והשרשרת יצאה מהמקום. החלפתי אותו בידיים רועדות מקור.

בסיכומו של דבר היה כיף גדול. אני כבר לא יכול לחכות לחזור על החוויה בשלג הבא.

לינקים: וואי וואי וואי, מה עבר על מיקרוסופט השבוע. הם שיחררו מליון חדשות בכנס Connect(); 2015 שלהם (ואל תתחילו אפילו לשאול את דעתי על השם *הנוראי* הזה).

החדשה הגדולה ביותר: Visual Studio משוחרר בקוד פתוח! הנה הקוד שלו ב-Github. טוב שהם נזכרו באמת באיחור של איזה חמש שנים. האם זה אומר שעכשיו נראה גרסאות נורמליות של Visual Studio ללינוקס? האם מישהו בברלין יתחיל להשתמש בזה? אני בספק.

מה עוד? הם שיחררו גרסאות של dot Net Core 5 ו-dot Net.ASP 5, וגם שירות Cloud חדש ל-Visual Studio, ועוד כמה דברים. פרטים ודיון בסלאשדוט.

תמונה: ליין הצעצועים החדש של Netflix ע"פ הסדרה דרדוויל (המצויינת). כזה מאמי!

יומיות 24.11.2015: שלג בברלין(!), visual basic שוחררה בקוד פתוח, המלצות הקריאה של ועדת פרס נבולה, מילת השנה של אוקספורד ועוד

פתאום כולם מפרסמים את המלצות הקריאה שלהם ברשת. האם זה השפעת ויקיליקס? האם זה בגלל ה-sad puppies?

בכל מקרה, ועדת פרס נבולה מפרסמת את הצבעות השלב המקדים של איגוד סופרי המדב"פ האמריקאי (1800+ חברים). ובמקום הראשון עם הכי הרבה המלצות… Uprooted של נעמי נוביק. אתם זוכרים שהוא יהיה במועדון הקריאה שלנו?

—————————

ב-2016 יבחרו את הרטרו-הוגו לשנת 1941. הסיכוי שקראתם מספיק יצירות מהשנה הזאת שואף לפחות מאפס.

מה עשו ב-File 770 כדי להגדיל את הכמות? שיחררו אוספים חינמיים של יצירות שמועמדות לפרס. הנה חלק א'. חלק ב'.

—————————

בפעם הראשונה בהיסטוריה, מילת השנה של אוקספורד היא… תמונה. לא ברצינות. תמונה. כלומר, אייקון. ספציפית, האיקון הזה:smileyקבלו ספויילר. מילת השנה של אוקספורד שנה הבאה תהיה:
Like

—————————

עוד לא קראתי, אבל אני מבטיח לקרוא בקרוב: ההיסטוריה המוזרה והמפוקפקת של האינטרנט-קפה (בתי קפה שבאים אליהם כדי לגלוש באינטרנט). יש לנו כמה בשכונה פה. נהג המונית בבניין שלי יושב שם הרבה.

—————————

Gravity Falls הייתה אחת מתוכניות האנימציה לגיקים הכיפיות של השנים האחרונות. שילוב של תרבות ילדים יחד עם קריצות למבוגרים ילדותיים (או, שלום).

עכשיו היא מסתיימת, אחרי שתי עונות.

למה? לא בגלל שהיא בוטלה. נופ. אלא בגלל שהיוצר מלכתחילה החליט לעשות אותה מוגבלת בזמן. הוא רצה לספר סיפור, עם התחלה, אמצא וסוף. וברגע שהסיפור סופר, הוא לא רוצה למשוך את הסדרה לנצח עד שהיא תאבד את המקוריות שלה, כמו שקורה לכל כך הרבה סדרות אחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting