יומיות 10.03.2016: מעשיות ברווזים החדש, ליל תכנות הגולש, ג'ורג' מרטין ממליץ על סיפורים קצרים וגם גרמניות מבשלות פסטה

השותפה שלי וחברה שלה רצו לבשל פסטה. אך שוד ושבר! התגלה שמישהו – לא אני, אין שום דרך להוכיח שזה אני – אכל חצי מחבילת הפסטה שהיא קנתה. בלית ברירה הן החליטו להשתמש בחצי מחבילת פסטה אחרת. זאת נראית לכם החלטה טריוויאלית, אבל עבור גרמני מדובר בסטיה חמורה מהוראות המתכון. הבחורות היו גאות. זה צעד פרוגרסיבי שההורים שלהן לא היו עושים.

רק שאז התגלתה בעיה. על חבילה אחת כתוב 'חמש דקות זמן בישול', ועל השניה, 'שבע דקות זמן בישול'. ולנו יש רק שעון עצר אחד במטבח! פרוגרסיביות פרוגרסיביות, אבל לבשל פסטה בלי שעון עצר מדויק זה קצת מוגזם.

השתיים התכנסו לדיון של כמה דקות. באמת, כמה דקות. בסופו של דבר הוחלט על הפתרון הבא: ישימו את שעון העצר על חמש דקות. בשניה שהוא מצלצל, אחת מהן מפסיקה את עבודת הבישול, ובוהה בשעון הקיר, ואז צועקת "עכשיו!" כשעוברות שתי דקות.

אמרו, חשוב ועשו. הפסטה, אגב, יצאה קשה מדי.

לינקים: אתם יודעים שיש שבוע גיקי משעמם ברשת, כשהלינק שעושה הכי הרבה רעש הוא על אלגוריתם חדש מ-MIT שמייעל אתרים ומוריד את זמן הטענה שלהם ב-34 אחוז בממוצע. כמובן שאם כתבתם את האתר שלכם נכון, אז הייעול יהיה בהרבה פחות מ-34 אחוז אם בכלל.

זה לא נורא מרגש: רוב האתרים – כולל אלו של בעל הבלוג – כתובים בכזו חוסר יעילות משוועת שזה מזעזע. די ברור שאפשר לעשות אוטומיזציה של זה. האלגוריתם החדש ממפה איזה אובייקטים בדף תלויים באיזה, ואז שולח אותם לדפדפן בצורה היעילה ביותר.

תמונה: עזבו אתכם מאופטימיזצית זמן טעינת אתר – הנה חדשות מרגשות באמת! דיסני פירסמו תמונה ראשונה ממעשיות ברווזיות החדש! צריך להיות ילד אייטיז כדי להבין כמה זה עושה אותי מאושר.

יומיות 10.03.2016: מעשיות ברווזים החדש, ליל תכנות הגולש, ג’ורג’ מרטין ממליץ על סיפורים קצרים וגם גרמניות מבשלות פסטה

מדי שנה בסוף מאי מתרחש בקרלסרוהה שבדרום גרמניה 'ליל תכנות הגולש'. זה שם קצת מטעה, כי לא מדובר פה ב'לילה', אלא בהאקרפסט ענק של ארבעה ימים. הקטע של התכנות די נכון, וגם הגולש נכון: מסופק למשתתפים גולש בשרי וצמחוני ללא הפסקה במשך כל זמן ההאקרפסט.

השנה זה ב-26-29 למאי. מי בא איתי? ההכרזה בגרמנית.

—————————

ג'ורג' מרטין ממשיך להציע מועמדים להוגו. הפעם הוא סוקר את קטגוריות הסיפורים הקצרים, נובלטות ונובלות. שלוש מארבע הקטגוריות החשובות ביותר של ההוגו.

—————————

מדהים מה אנשים מסוגלים לעשות עם גיר וקיר. אנימצית סטריט פייטר עם גיר בשילוב אדם אמיתי.

אני לא מת על ההמלצות והרשימות של IO9, כי הם פשוט מתלהבים מהכל. כאילו, מהכל. זה מן הסתם קשור לעובדה שהם מקבלים אחוזים מכל ספר שקונים דרכם. גם אני מקבל אחוזים מכל ספר שאתם קונים דרך לינק בבלוג. אבל הסכום כל כך זניח, שזה לא משתלם לזייף ביקורת בשבילו.

למה אני בכל זאת מקשר לרשימת 16 הספרים הכיפיים אסקפיזיים שלהם? כי אני סקאר לספרי מדב"פ כיפיים ואוהב את איך שהמילה אסקפיזם נשמעת.

—————————

לא ברור מה יותר מגניב: שעדיין מגלים מיני עכבישים חדשים בעולם, או שלמין החדש שגילו באוסטרליה קוראים 'בריאן'. אמאל'ה! בריאן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting