יומיות 18.05.2016: יריבות הדונקי קונג הגדולה, מסמכי פנמה אונליין, איפה אפשר לשלם לעירייה עם ביטקוין ועוד

קמתי הבוקר, נזכרתי שאין לי שום חשוב לעשות, קראתי קצת ענייני גיקים, ונתקלתי בתמונה הזאת של ווס קופלנד:

שיא עולם בדונקי קונג

למי שלא מבין, וזה בסדר, גם אני לא הבנתי, מדובר בשיא עולם חדש בדונקי-קונג: 1,218,000 נקודות. קופלנד גם ניפץ את השיא וגם עשה זאת בלי אף פסילה (דבר עליו מקבלים נקודות בונוס).

דונקי קונג הוא משחק רנדומלי. זה אומר שבניגוד לפקמן, אין דבר כזה משחק מושלם של דונקי קונג. אבל לאור אפס השגיאות של קופלנד, אנשים רואים בשיא שלו "משחק מושלם". קופלנד כבר הודיע על פרישה. הוא לא מאמין שיוכל להתעלות על זה.

בעקבות השיא הלכתי וקראתי קצת על תחרויות דונקי קונג. מסתבר שהעסק היה מחתרתי לגמרי, עד שב-2007 יצא סרט שמתעד יריבות בין שני השחקנים הגדולים ביותר בתחום.

מצאתי אותו ביוטיוב, וככה הלכה לה שעה וחצי מחיי. בתמצות: הוא סרט פנטסטי. עם עלילה מהודקת ו"רע" מציאותי אמיתי. המלצה חמה:

לינקים: בסיס הנתונים של הדלפת מסמכי פנמה עלה לרשת. זאת למרות איומי תביעה שעמדו נגד המפרסמים. אתם יכולים לעלעל בו פה.

למי שיש זמן: חפשו בבסיס כתובות בישראל, ותראו אם יש מישהו שרשום לידכם. יש מצב שתגלו דברים קצת מוזרים.

מה קצת מצחיק? שאגודת העיתונאים פירסמה את ההדלפה תחת רשיון CC שמחייב לתת לה קרדיט כל פעם שמצטטים אותו. עכשיו, זה קצת טעם רע. הם קיבלו את הבסיס נתונים מתנה ממדליף מסתורי. מן הראוי שישחררו אותו בלי תנאים.

תמונה: IO9 קוראים ל-The Adventures of Drunky 'סרט האנימציה למבוגרים שכולנו חלמנו עליו'. אני לא בטוח בנידון, אבל התמונה ממנו נהדרת. יש גם קמפיין מימון המונים למען הפקת הסרט.

יומיות 18.05.2016: יריבות הדונקי קונג הגדולה, מסמכי פנמה אונליין, איפה אפשר לשלם לעירייה עם ביטקוין ועוד

העיר צוג בשוויץ הודיעה שמעכשיו ניתן לשלם לעיריה בביטקוין בסכומים של 200 פרנקים (כ-800 שקל). זה נאה ונחמד ולכאורה מראה אמונה ברעיון של ביטקוין, אבל למעשה זאת הדרך שלהם לנסות להפוך את העיר למרכז Fintech (הייטק לכלכלה).

אם בשוויץ אפשר, אז למה לא אצלנו? שתקום איזו עירייה, אפשר משהו קטן כמו גבעתיים-ר"ג, ותתן לשלם לה בביטקוין. כסף היא לא תפסיד מזה, ככה שזה יח"צ חינם.

—————————

מגזין ההאקרים הותיק (מאד) Phreak חוזר עם חוברת חדשה אחרי ארבע שנות הפסקה. להזכירכם, המגזין פעיל מאז 1985. את העותקים הראשונים שלו הפיצו ב-BBS-ים.

מה בגליון? פרצות אבטחה ב-Rubi on Rails, סצינת ההאקרים הבינלאומית, נפילתם של קבוצות ההאקרים הצל מעל פיירפוקס ועוד. נראה מעניין בטירוף.

—————————

התפתח דיון בתגובות לפוסט על מועמדי ההוגו עם Standback. הנידון: EPH. הצעה שאמורה "להציל" את ההוגו. Standback מסביר אותה בתגובות בעברית. מי שעוד מחווה דעתו על ההצעה הוא ג'ורג' מרטין. הוא מסכים איתי שלא מדובר בפתרון קסם לבעיית ה-puppies.

—————————

סרטון חמוד להפליא על מפנה זבל בחלל. כולל את המגנט הכי חמוד שתראו אי פעם.

אני עושה עכשיו דבר מצחיק ומקשר לביקורת של tor.com על טרילוגיית Chronicle of the Unhewn Thron בתור תזכורת לעצמי. הביקורת שלהם חיובית (ספר כיפי עם פיתוח דמויות מופתי). נשמע כמו ספר טוב לקיץ.

—————————

כולם זוכרים שאני מחכה בכליון עיניים לוולטרון (יוצא ביוני)? למה? כי זה מהיוצרים של אווטאר והאגדה של קורה. שתיים מסדרות האנימציה הטובות ביותר שראיתי במילניום הנוכחי. הנה הטריילר לסדרה

טיסה בארה"ב עוקבה כי אשה חשבה שששכנה למושב הוא.. מחבל! איך זה? הייתה לו חזות מוסלמית (הוא איטלקי), והוא שירבט דברים מוזרים על הדף (הוא מתמטיקאי באחת האוניברסיטאות המובילות בארה"ב).

מגוחך? מגוחך מאד.

3 תגובות

  1. מגדלור הגיב:

    סרטון היוטיוב הראשון לא עובד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting