נגנז בגנזך מהדורת ה – 27.09.2013

כמויות אדירות של פוסטים מעולים עלו במהלך סוכות ושמחת תורה. הפעם אשכרה היה קשה לבחור את העשרה הטובים מתוכם.

אבל הנה – עשרה פוסטים מהימים האחרונים. בחסות גנזך הרשת – אגרגטור הבלוגים הביתי שלנו.

1. לונגשוט, תחרות הבירה של מועדון הבירה הביתי, כבר לא מה שהייתה. שזה משפט שאני אומר מאז השנה השלישית בה התחרות הפכה מהפקה חובבנית להפקה מקצועית מיוחצנת.

השנה הוא היה נכון שבעתיים היות ועצם קיום התחרות היה מוטל בספק. בסופו של דבר היא התקיימה כחלק מפסטיבל הבירה הירושלמי ולא כאירוע עצמאי.

לכן מועדון המבשלים חובבי ציון הכריז על תחרות בישול בירה ביתית משלו: בתסיסה. התוצאה? מחתרתית וקהילתית בהרבה. אורן אבראשי מסביר, מפרט ומרחיב. הנה תוצאות התחרות.

2. כמובן שלא הייתי באייקון השנה. עניין של פרט טכני שולי של היותי ביבשת אחרת.

הרבה אנשים אחרים היו – וחלקו את החוויות שלהם עם שאר העולם (מנהג אייקוני ישן-נושן). הנה הסיכום המעולה של מדריך השופיסטית לגלקסיה. גם ספרן הלילה סיכם יפה. אבל ההתייחסות הכי שווה היא של חגי מלר, שיצר קומיקס על אייקון. לצערי מצאתי רק קישור פייסבוק.

מה עוד: ספיישל אייקון של AliloNation. זוכי פרסי עינת וגפן.

3. עכברוש העיר היה בבנגקוק! הוא חזר משם עם שלל המלצות פאבים והרבה פוסטים. הנה סדרת בנגקוק של העכברוש: חלק א', ב', ג' ו – ד'. לשים בפייבוריטס לקראת טיול עתידי.

זה הזמן והמקום להתלונן על כך שמערכת ה – rss של תפוז סוג של קרסה. לכן כמה מהבלוגים הנהדרים שם לא מתעדכנים לצערי בגנזך הרשת.

4. כמו כל שנה, גם השנה 'סריטה' עושים חגיגה מפסטיבל חיפה. ההיילייט: אור סיגולי. שרואה כל יום המון סרטים, ואיכשהו מוצא אנרגיה בסוף היום לכתוב על כולם. אדיר.

5. הפנקס מציג: ספרי הילדים המומלצים לשנה הבאה.

6. בפריק יש סדרת כתבות על הסדרות החדשות של עונת הסתיו. עלו בינתיים: מד"ב ופנטזיה וקומדיות. Stay tuned לעוד.

7. בזמן שתום יורק מרדיוהד הסיר עצמו מספוטיפיי והתלונן על הבעלים, די.ג'יי סקרמנגה כתב מכתב נרגש לבעלים כל כך שבזכותם הצליח סוף סוף לקנות בית. לא, זה לא מה שאתם חושבים וזה די מצחיק.

8. בקסטיאל ועוד יש ביקורת מרגשת על Rayman Legends. כן, מה ששמעתם – מרגשת.

9. ביום ראשון יתקיים מרתון ברלין. המקום בו ווילסון קיפסאנג הקנייתי הצהיר שהוא עומד לשבור את שיא העולם. נחשון שוחט מציג, מסביר, מנתח ואומד את הסיכויים לשבור את השיא.

10. סדרת הגיקים המדוברת ביותר מזה שנים עלתה סוף סוף לאוויר! כן, אני מדבר על סוכני S.H.I.E.L.D מעולם האוונג'רס תחת פיקוחו של ג'וס ווידון האליל. לטעמי? היה יופי של פרק ראשון. השאיר אותי מאד אופטימי.

דידי חנוך ראה וכתב תוך כדי את אבחנותיו המגניבות. קפה + טלוויזיה ביקרו. ואפילו בלוג הקומיקס עלילון ביקר!


1. קריאה מעניינת פעם ראשונה: על מובלעות טריטוריאליות בעולם.
2. קריאה מעניינת פעם שניה: ראיון עם עתידן רדיו.

4 תגובות

  1. טוב, די ניימן. נא לפנות זמן כדי ליצור כפתורי שיתוף נוחים מהפוסטים שלך – זה אומר לייק לפייסבוק, +1 לגוגל+ וכמובן משהו לטוויטר. אני לא יכולה לשתף את כל הפוסטים שלך בתור סטטוסים:-) זה נראה כאילו אני משוחדת לטובתך! (וזה נכון, אבל לא צריך לגלות את זה ליתר העולם, לא?)

    חוץ מזה, וואחד פוסט "נגנז בגנזך" – פתחתי המון קישורים לקריאה מאוחרת:-) (צריך לסיים את "שובו של הג'דיי" לפני זה…)

    • ניימן הגיב:

      עם כזה לחץ מתון – אז אולי שבוע הבא סוף סוף אעשה זאת.

      תמשיכי גם לטרילוגיה השניה של מלחמת הכוכבים?

      • תאמין לי, גם אני לא מזיזה את עצמי לעשות דברים בלי "לחץ מתון". שמחה שזה עזר 🙂

        בוודאי! עכשיו אני שעה לתוך הסרט השלישי של הטרילוגיה המקורית ונהנית ממנו לאין ערוך יותר מאשר השניים הראשונים. אח"כ אמשיך לטרילוגיה המושמצת ואקנח ב- Spaceballs (שגם אף פעם לא ראיתי). הכל כבר מוקלט על הממיר של יס (הם שידרו את הכל והיה אפשר להקליט את זה כסדרה. מאוד נוח)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting