נגנז בגנזך: 06.03.2014: סוצ'י, גיקים ובחורות, אוקראינה, סוכני שילד, אלן אייברסון ועוד ועוד

שבוע ראשון בישראל הוכתר בהצלחה! האם הרגישו בכך בבלוג? לא בטירוף, אבל קצת.

ביקור בישראל מביא עימו פוסטי חומוס. הראשון היה על חומוס אוסול. התלוננתי שם על המחיר, והעירו לי – בתגובות ובפרטי, שלא בטוח שתלונתי צודקת. פיייי, מרכז ת"א זה מקום יקר.

חוץ מזה, גירסת הדיאטה של הבלוג הציגה גם פוסט על משחק מחשב על הרגל של מונטי פייטון, וביקורת ספר פנטזיה קלאסי על ארנבים: גבעת ווטרשיפ.

1. לחצי שניה רעש לי הפיד בגלל פוסט על גיקים, בחורים נחמדים, גבריות אלטרנטיבית ועוד כל מיני נושאים שמדברים לחברים הגיקים שלי. שווה קריאה, ובעיקר דיון.

2. כבר הרבה שנים שאני עוקב באדיקות אחר הלייב בלוגינג של האוסקר בעין הדג. לא, אני לא עושה זאת בזמן אמת. לא, גם לא ממש איכפת לי מהאוסקר. זה רק שרד פיש כל כך מצחיק שאפילו אם הוא יבלגג על ספר לימוד לעריכת חשבונות זה יהיה שווה קריאה.

3. מר הובולט זכה בסרט האנימציה הקצר באוסקר. צפיתם בו? אם לא אז שתדעו לכם שציפור קטנה לחשה לי שכבר אפשר למצוא אותו בגוגל. הוא סרט סטימפאנק מהמם מבחינה עיצובית, ומשמים מכל מבחינה אחרת. אבל הוא כל כך יפה, אז למי איכפת?

בשוליית הקוסם מדברים על מר הובולט וגברת במספר 6. זוכי האוסקר המונפשים הטריים.

4. כלכלה בר קיימא, פאב בר קיימא וכו' וכו'. אנו שומעים את המילה בר קיימא די הרבה, ועכשיו באלכסון מספרים לנו מה זה פיתוח בר קיימא.

5. באוקראינה יש הפיכה. מי ניצח? הטובים את הרעים? הטובים את הטובים (פחחחח) או הכי סביר: הרעים את הרעים? ורוסיה סוג של פלשה לחצי האי-קרים. האם זה בסדר? הרי יש שם יותר רוסים מאוקראניים ויש מצב שהאוכלוסיה המקומית מקבלת את נוכחותה של רוסיה בברכה. מצד שני, יש גם הרבה אוקראיניים, זה שטח אוקראיני ומלכתחילה הרוסים הגיעו לאחר שברית המועצות העבירה אותם לשם בכוח. ולמה בכלל פלשה רוסיה לאיזור? תשובה לשאלה האחרונה תקבלו בבלוג של יורי גנקין.


[אוקראינה, בלי צבא. CC]

6. יש טכנולוגיות, אפילו המון טכנולוגיות, שיכולות לשנות את חיינו אבל אין מימון לפיתוח שלהן. כבר הרבה שנים, אולי תמיד בעצם, שהעולם מונע ע"י כסף – וכל מה שלא מכניס כסף? שיחכה בתור. הידען מציגים את הבעיה ודנים במספר פתרונות אפשריים.

7. דידי חנוך קורא לכם לחזור לסוכני שילד. ואני מחזק ואומר: היר! היר!

8. חנין מג'אדלי חיפשה עבודה לערבים בלבד. אז מה קרה? תקפו אותה! ברור שתקפו אותה! ומה אם היהודי דובר ערבית? זה לא טוב. היא יצאה, ובצדק, נגד כל מי שתפס אותה בפסיק של הניסוח.

9. כפיר בנאור נפרד מהקטן-הגדול-מכולם, אלן אייברסון. בדרך הוא כותב פוסט פנטסטי על אחד ממשחקי הכדורסל הגדולים ביותר שראיתי אי פעם, דוד נגד גוליית, אייברסון נגד שאקיל אוניל.

10. אפילו עז כותבת על ספורט?!!? טוב נו, זו אולימפיאדת החורף והיא אוהבת שלג וחורף וקור וכאלה. אחד הפוסטים הטובים שנכתבו בעברית על סוצ'י.

בקטנה:
1. מתארגנת תביעה ייצוגית בשם יוצאי אתיופיה.
2. פוסט על תחפושות בסלסלה.
3. ב – 19.3 חוגג עכברוש העיר יומולדת 6, וכמו תמיד זוהי חגיגה במפגש בפאב עם הקוראים.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting