נגנז בגנזך 28.09.2014: שיר חדש ל – The Who, סיפורי עמים, אוכל טבעוני בברצלונה, מנת חומוס ענק, ארצות הברית של אירופה ועוד ועוד

אז בחמישי בבוקר היה מוכן מין שלד של פוסט נגנז בגנזך שהתכוונתי לסיים ולהעלות. אבל פתאום לא היה פנאי במשך כמה ימים, והוא מעולם לא הושלם. הבוקר הוספתי לו מהר כמה אייטמים נוספים. וכך יצא לנו פוסט מאוחר, מאולתר ולא מושלם של נגנז בגנזך.

מה היה בתקופה הזאת אצלנו בבלוג?

היה פוסט שהוא חצי ביקורת על מסעדה כפרית חצי פוסט טיול אופניים.

סיפרתי קצת על פארק טמפלהוף. הפארק שהיה שדה תעופה פעם.

במדף הז'אנרי עלתה ביקורת על בלש רוחות בריטי: נהרות לונדון.

וכמובן, קצת תרבות רשת\פופ: פופאי 3D: קטעים ראשונים. קטעי אנימציה של PhD Comics על מדע ובובת ההאקרים!!

1. משעמם בראש השנה? אל חשש! גיאחה דאג לכם לשבעה דברים טובים לקרוא אחרי ארוחת החג (ובחג עצמו).

2. בשיר ותמונה תמצאו פוסט נוסטלגי יפייפיה, גם ויזואלית וגם מבחינת הטקסט, על הסדרה הקלאסית 'סיפורי עמים' של ג'ים הנסון.

3. לא הייתי ממעריצי ER, סדרת דרמת בתי החולים. אבל לתקופה מסוימת בניינטיז היה נדמה שאני היחיד בעולם שלא מעריץ אותה. ג'ורג' קלוני התגלה שם, וכנראה גם עוד כמה אחרים. קפה+טלוויזיה העלו כתבת מחוות לכבוד עשרים שנה לסדרה.

4. דיון קצת הזוי התרחש לו החודש בפורום מד"ב ופנטזיה בתפוז. הוא נע סביב ביקורת לכותבים, פנטזיה והרבה הזיה. דברים שרק קהילת המד"ב\פנטזיה יכולה לנפק.

5. ל – The Who, להקה אגדתית שהייתה אחת האהובות עלי בימי התיכון, יש שיר חדש!  הראשון מזה שמונה שנים! לא משנה שהם לא פעילים הרבה יותר זמן מזה. זה מהשירים האלו שמישהו מצא סקיצה שלהם והפך אותם לבד לשיר אמיתי. לפעמים יוצאות מזה פנינים. קולומבוס סוקרים.


[מקור. CC]

6. ידיד הבלוג עכברוש העיר נסע לברצלונה. התוצאה היא פוסט על אוכל ברצלונאי טבעוני בבלוג טבעוני הולך לאכול (שגם נכנס מהשבוע לגנזך).

7. אילנה ברדו נסעה למלון החברתי הראשון בישראל: יו קורל ביץ' קלאב אילת. מקום שרואים שעשו בו מאמץ כנה שלא תהיה בו מילה עברית אחת. היא חזרה עם חוויות מעניינות.

8. פאק ענק שלי שטרם כתבתי על הסינגלים של הוצאת טרה. הוצאה דיגיטלית שמוציאה סיפורים קצרים ונובלות מד"ב בתרגום לעברית. כבר יש להם כמה דברים של סקאלזי, ועכשיו הם תרגמו סיפור שלך מלך הסיפורים הקצרים: טד צ'יאנג. רמי שלהבת בודק, סוקר ומבקר בבלי פאניקה.

9. אם יש סיבה לקרוא את הביקורת של שוקי על החמוסיה, זו התמונה של מנת החומוס הענקית (אני קורא לה 'מנת המלך') שיש שם.

10. אירופה מתחילה לחשוב על הקמת "ארצות הברית של אירופה". המתבונן, שמסתבר שחקר את הנושא שנים, כותב החודש סדרת פוסטים בשם מבצר אירופה הסוקרת את ההיסטוריה של "ארץ אירופה". בינתיים עלו ארבעה פוסטים (א', ב', ג', ד'), אך היד עוד נטויה.

בקטנה:
1.
שתים עשרה הכתבות הכי מעניינות על תרבות פופולרית שקראה הגר רבט ממרפסת השבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting