אירועי השבוע האמיתיים 31.3.2007 – 25.3.2007

בזמן שאתם קוראים את הפוסט הזה לא אהיה פה יותר. בביתי הכוונה. במילים אחרות: בשבוע הקרוב לא אהיה בבית. אי לכך ובהתאם לזאת, לא יהיו עדכונים בבלוג. סביר להניח שאמצא מחשב פנוי מדי פעם, ככה שאוכל להגיב ולענות על מיילים. מסיבה זו גם עולים אירועי השבוע האמיתיים מוקדם מהרגיל. קחו בחשבון כתבתי אותם בחופזה וייתכן שיש השמטות קריטיות של דברים מגניבים.

שימו לב להופעה חינמית של מאור כהן והחולות בראשון, הגיישה נו בחינם בשני, עמית ארז בצוזאמן והאזרח צודרוב והשפנפן, שניהם בחינם, בשלישי, נעם רותם בחינם ברביעי (ועוד אלף דברים שווים ברביעי), מסיבת החבית הגדולה בחמישי – ו Lenzez בסופ"ש.

פרוסט!

יום א' (25.3)
1. מאור כהן והחולות מופיעים בליין יום א' של אברקסס (לילנבלום 40). את החולות כולם מכירים, אבל מי לכל הרוחות זה מאור כהן??. 23:00. חינם.
2. רע מוכיח אורקסטרה (ביקורת), שזה רע מוכיח ועוד כל מיני אנשים משתנים (הם האורקסטרה) מופיעים בלבונטין 7. 23:00. 30 ש"ח.
3. אררג. נהפכתי השבוע ללוח מודעות ללבונטין 7. ב – 20:00 נערכת שם השקת כתב העת החדש לתרבות של הקיבוץ המאוחד: רציף. לא בטוח מה יהיה בערב, אבל בטוח שכתב העת נראה מעניין. דוגמאות לנושאי כתבות מהגליון הראשון: באפי וברוס לי, פוסט פאנק והאידיאל האורבני – ועוד. חינם.

פייר 23
(רציף מיתולוגי והפייבוריט האישי שלי בסן פרנסיסקו)

4. מרי והבייבי צ'יזס מופיעים בקפה ביאליק (ביאליק 2). 22:30. 15 ש"ח.
5. ידידה התקשרה אלי השבוע, ושאלה מתי גדי אלטמן ויערה אילון מופיעים בצוזאמן (לילנבלום 25). התשובה היא היום. כמו כל יום ראשון. 22:00. חינם.
6. גיאחה מפרגן ל The Warner Alarm, ואני מאמין לטעם המצויין שלו. היום הם מופיעים בקוזה נוסטרה (נחלת בנימין 10). 21:00. 15 ש"ח.
7. מועדון הסרט הסביבתי של "משפט וסביבה" והפקולטה למשפטים, מקרין באוניברסיטה את "אמת מטרידה" של אל גור. מה שכחו לציין בהודעה? איפה ההקרנה כמובן. תעדכנו בתגובות אם יש לכם מידע. 17:45. חינם. מספר מקומות מוגבל.

יום ב' (26.3)
1. בנותנות בראש (מן משחק מילים משעשע שכזה) הוא שמו של ערב בנות בלבד (על הבמה. בנים רצויים בקהל) בלבונטין 7. משתתפות: תמר אייזנמן, יעל דקלבאום, הפרוייקט הסודי (אונילי), מורן טלמור ורונית רולנד. 21:00. 50-60 ש"ח. עכשיו רק תסבירו לי מי מקבל הנחה ולמה.
2. שילמתי 30 ש"ח כדי לראות את גיישה נו בשישי שעבר. אתם, לעומת זאת, יכולים לראות אותם חינם באוזן השלישית (קינג ג'ורג' 48). 23:00. חינם.
3. בנות ואן גוך מופיעות ביהושע (בן יהודה 22). 22:00. חינם (אל תשאלו למה, אבל אני לא בטוח ב – 100% לגבי הפרטים).
4. השבוע בתרבות יום ב' של תמונע (שונצינו 8 ) מוצעות ההצגות הבאות ב – 25 ש"ח: השיטה ופדרה מאוהבת.
5. במסעדה הקטנה והמקסימה של ג'ף (טשרניחובסקי 1 פינת אלנבי) נשארים פתוחים עד חצות בימי שני. היום ינגנו שם די.ג'ייז דנה קסלר ואיתמר בן כנען.
6. תסלחו לי אם לא אסביר בדיוק במה עוסק הכנס 'מותר' שמתקיים היום ומחר באוניברסיטת ת"א. רק אציין שנושאו הוא: "התרבות החזותית בישראל: דימויים מכוננים", שהתוכניה נמצאת פה, ושהכניסה חינם.
7. דו"ח על מצב האדם 4 הוא ערב שירה בעל הקונספט של עירבוב בין יוצרים מתחומים שונים: משוררים, מוזיקאים, עורכים, סופרים, זמרים וכו'. משתתפים: יחזקאל נפשי, אורי שכטר, ישראל אלירז, חגית גרוסמן, נטע-לי בראון, רפי וייכרט, שלמה קראוס ושהרה בלאו. קולטורה (הרצל 154), 21:00. חינם.
8. מרסלו פרדו ועומר הורביץ מעלים את המופע "Cachaca" בכפוסטה (פלורנטין 5). היום.

יום ג' (27.3)
1. עמית ארז (המדהיייייייייים!) מופיע בצוזאמן (לילנבלום 25). 22:00. חינם.
2. האזרח צודרוב והשפנפן נמצאים בסאבליים (סלמה 53). 22:30. חינם. אם ההופעה נשמעת לכם מוכרת, הרי זה בגלל שכבר דיווחתי עליה בסיכום פולק'לה.
3. מטאליקה(!), טסטמנט(!!), מגדת'(!!!) וספלטורה(!!!!) לא יופיעו היום בבארבי (קיבוץ גלויות 52). כן יופיעו ברזיליקה, טליסמן ודיפייס, בשלוש שעות מחווה עם קאברים לכל ענקיות המטאל הנ"ל. 21:30. 50 ש"ח.
4.פינת האירוע שאני מזכיר פעם בכמה זמן למרות שהוא מתרחש כל שבוע: בלימה לימה (לילנבלום 42) רץ עדיין הליין האוריינטלי קשמיר עם דיקלה. 22:00. חינם.
5. Wild Chord, Heaven Bound ו Exid מופיעים בסטאוט (הארבעה 14). 22:00. חינם.
6. בבית נשים פמיניסטי (אבן גבירול 61/2, כניסה מרחוב מאנה 13) יש ערב בנושא: "לך תדע מה זאת אהבה". נחשו לבד במה יעסקו :]. 20:00. 20 ש"ח או לפי יכולת.
7. איזה יופי, איזה יופי: The Puppet Folk Revival, הלהקה שכולם אוהבים לאהוב, מופיעה היום בקפה ביאליק (ביאליק 2). זכור לי שבלוגר כלשהו רשם עליהם ביקורת החודש, אבל אני פשוט לא מצליח להיזכר מי. תנו קישור בתגובות אם יש לכם. 22:00. 25 ש"ח.
8. בקולנוע לב שבבניין שנקר באוניברסיטת ת"א, מקרינים השבוע את הסרט Obsession. חינם. 17:45.

יום ד' (28.3)
1. שבוע שני של הליין פיפ שואו שבנו-לימיט (שביל המרץ 6), והופעה שנייה מצויינת: Ed וגיישה נו יהיו שם. דיאמונד דוג מדווחת שהשמועה אומרת שיש שם תאים עם מיטות. תמיד טוב שיש תקווה לערב מוצלח :]. 23:00. 40 ש"ח.

גיישה נו ואד

2.
נעם רותם, אקס קרח 9, מופיע בצוזאמן (לילנבלום 25). 22:00. חינם.
3. נאג' חמדי, הרכב העיתונאים המופרע, מופיע בסאבליים (סלמה 53). 22:30. חינם.
4. Faun Fables, הרכב פולק תיאטרלי אמריקאי עטור מחמאות מגיע לסיבובון קצרצר בארץ. היום הם נמצאים בתמונע (שונצינו 8 ). מחממים: Panic Ensemble (שהם בעצם ישראלים עם שם באנגלית). 22:30. 80 ש"ח.
5. סיון היקרה מופיעה ביהושע (בן יהודה 22). 22:30, חינם.
6. בני בשן טוען שהוא מופיע היום בלבונטין 7. בלוח ההודעות של לבונטין 7 לא יודעים מזה. 21:00. 40 ש"ח.
7. [תודה לאורלי] שמספרת לי על ליין חדש של אלון רום במקום (ויטל 2) העונה לשם DDR (מזרח גרמניה בגרמנית). "הרעיון הכללי הוא קונספט אלטרנטיב מולטיסקסואלי, בניצוחו ודיג'וג'ו של אלון, שחי 3 שנים ממיטב ימיו בברלין". השבוע אגב, יעשו שם כבוד לסרט הקאלט "מועדון ארוחת הבוקר". 22:30. 10-20 ש"ח.
8. אם לא אהבתם את הקאברים ללהקות המטאל, ואתם רוצים אגדה אמיתית, בואו היום לבארבי (קיבוץ גלויות 52) לשמוע את סיילם הישראלית. להקת בלאק מטאל ותיקה, שלפחות שיר אחד שלה, ביצוע הרוק הכבד ל"העיירה בוערת" הוא מאסט לכל חובב מוזיקה באשר הוא. 22:00. 55-60 ש"ח.
9. מישהו יודע אם ערבי "אנדרגראונד אמריקאי חדש" בלבונטין 11 חינמיים או לא? בכל מקרה, היום יקרינו שם את סרט הדוגמה האמריקאי Julien Donkey-Boy, כאשר לפניו תתקיים הרצאה של הקולנוען ואמן הוידאו חן שינברג. 20:00. (עדכון: כן, כניסה חינם).
10. הפטיפון (יצחק שדה 32) מוצף תמיד בלהקות לא מוכרות, ומדי פעם יש שם דברים ממש טובים. היום נמצאים White Eyebrow ו Panica. שעה 21:00, 30 ש"ח.

יום ה' (29.3)
1. גבע אלון המתמיד מופיע בקפה ביאליק (ביאליק 2). 22:00. 35 ש"ח.
2. פוליאנה פראנק מציגים חומר חדש (מה? חשבתי שהם רק בקטע של להתאחד מדי פעם, לא של ליצור) בלבונטין 7. שעה 23:00. 40-50 ש"ח. (אגב, למה בטיים אאוט שמו את זה במסיבות ולא בהופעות?)
3. אל תגידו לי שלא נשאר לכם כוח לשתות אחרי כל ההופעות האלו במסיבת החבית הגדולה של הדאנסינג קאמל. 20:00. 45-50 ש"ח. תבדקו את הקישור לפרטים מלאים.
4. אצטט את את הבמה בנוגע לויקטוריה חנה: "ראפ בעברית עתיקה, מזמורים, תפילות וטקסטים גנוזים, בעברית ובארמית, הופכים לקסם חי בעבודה של יוצרת גדולה זו". לא מכיר את היוצרת, אך אותי הצליחו לסקרן בקשר להופעה במרכז ענב (אבן גבירול 71) הערב. 21:30, 80 ש"ח.
5. פלנקטון, להקה שעושה הידרו-ג'אז (כמו ג'אז, רק מושפע מערוץ הילדים. ככה, בחיי, כתוב בעכבר העיר), מופיעה היום בגדה השמאלית (אחד העם 70). 21:30. 30 ש"ח.

סופ"ש (30-31.3)
1. טוב, כשמדברים על Lenzez, דיאמונד דוג משוחדת כמובן. למרות זאת אני מאמין לה כשהיא אומרת ש"Lenzez סוף סוף מגיעים לתל אביב. רוק ערבי ומשובח, באנגלית וערבית בדאבל פיצ'ר עם להקת "הפשרות" , שעושים פופ אוריינטלי. הגדה השמאלית (אחד העם 70). 21:30. 35 ש"ח.

Lenzez לא לבד ועם גמלים

2. בלבונטין 7 יש Hardcore Girlcore Party עם Terry Poison. נשמע סקסי? 23:00. 40 ש"ח עד חצות, 50 אחרי.
3. רות דולורס וויס (ביקורת), יוצרת ישראלית עצמאית שחיה בארה"ב, מגיעה להופעה בלבונטין 7 במוצ"ש. 21:00. 40 ש"ח.
4. שישי בערב בפטיפון (יצחק שדה 32): יוזלס איי.די, Brutal Assult ו Autorussia נותנים בראש למי שמגיע ב – 22:00 ומשלם סכום של <אין לי מושג כמה> שקלים.

בקטנה:
1. תודה *ענקית* לדיאמונד דוג, שחצי מהמידע בפוסט הגיע ממנה השבוע. רוצה להחליף אותי? :]
2. אלפנט פרייד מוציאים דיסק ראשון בבייסמנט. החדשות האפילו-יותר-טובות הן שלכבוד ההשקה יערוך הצמד הופעה חד פעמית ב…בית שלכם(!). ברצינות. פרטים פה.
3. זוכרים את יום האף האדום מלפני חודש? ידעתם שיש קבוצה עולמית בשם Comic Relief שיוזמת אירועים כאלה?
4. גוטל בוטל מחפשים אתכם! טוב, לא בדיוק, הם מחפשים ניצבים לסרט, ואלו עלולים להיות אתם. אם רק תקראו את ההודעה ותסכימו לעזור.
5. חובבי האלכוהול שימו לב: נפתח סניף חמישי לחינאווי, בקרליבך 25.

19 תגובות

  1. Islay הגיב:

    אם אני לא טועה, בשלט החוצות על הגשר של העיריה כתוב שויקטוריה חנה זה ב-21:00.

  2. יהונתן הגיב:

    אני רוצה את "אירועי השבוע האמיתיים" בפורמאט שאפשר לייבא לגוגלוח שלי כדי לבחור אותם שם, אתה חושב שאתה יכול לעשות כזה Shared Calendar שיהיה פתוח לכולם?

  3. איליאן פנסנסוי הגיב:

    ב30 למרץ , יום שישי, עוד הופעה של Faun Fables, בצוללת בירושלים.
    להקת חימום: התזמורת הטרופית של איליאן פנסנסוי.
    http://88fm.albumart.co.il/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=3540.0

  4. עז-רך הגיב:

    אהלן, ביום שלישי בסאבליים האזרח צודרוב והשפנפן מארחים את סבתא שמאלה מתקדמת.

  5. אורלי הגיב:

    למתעניינים: הסרט "אמת מטרידה" יוקרן באולם "כס המשפט" (שממוקם בלובי של הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן).

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ממש לא קשור, אבל מה אתה יודע על בירה כנען? אני לא מצליח למצוא עליה שום מידע 🙁

  7. דיימונד הגיב:

    יהונתן, נשמע רעיון מצויין.

    ניימן – בכייף, אין לי שום כוונה להחליפך 🙂

  8. ניימן הגיב:

    ממש בקצרה – תסלחו לי:

    Islay, יכול להיות. יש מצב. אין לי פשוט עכשיו איך לבדוק כל כך…

    יהונתן, כן. זה אפשרי כמובן. הבעיה הכי גדולה עם זה היא שאני מארח את הבלוג על שרת לא שלי – ואין לי גישה אליו, אלא רק לאדמין של וורדפרס. כתוצאה מכך אני לא יכול לכתוב משהו ב- php שייתן לי לערוך את אירועי השבוע בצורה נוחה. אהמ, אפשר אולי לסדר את זה – נחשוב שבוע הבא ברגע שאחזור הבייתה.

    איליאן, עז-רך ואורלי – תודה 🙂

    אנונימי – כן. יודע. שלח לי מייל ואענה לך שבוע הבא (אם זה לא דחוף כמובן).

    פיו! זה הכל! :]

  9. בן גיגי הגיב:

    דוח על מצב האדם פשוט ערב מעולה. שירה ספרות ומוזיקה ללא בולשיט.

  10. ניימן הגיב:

    שמעתי שמועות שכך המצב, אבל לא היה לי בשבת את הזמן לוודא זאת שוב עם אנשים..

  11. דואל הגיב:

    אוף, כמה אירועים שווים!
    הגיע הזמן שכבר אראה את עמית ארז, גיישה נו ולנזז בהופעה…
    ורק כדי להוסיף עוד אחד לחובבי הקולנוע – החל מיום חמישי הזה יוקרנו בקולנוע של מוזיאון ת"א סרטים אסייתים מומלצים, אמנם ראיתי רק אחד מהם – העולם (שפותח את הסדרה השבוע) – אבל כל הסרטים נחשבים לממש ממש טובים, וזאת הזדמנות חד פעמית לראות אותם בעותק פילם ועל מסך גדול. משום מה לא הצלחתי למצוא יותר פרטים ממה שמופיע על מודעות הפרסומת.
    אה כן, ג'וליאן דאנקי-בוי – סרט חובה! אוון ברמר נותן שם את אחת מההופעות הגדולות בכל הזמנים! באמת.

  12. גלית הגיב:

    אני חייבת לציין שאתמול שתינו את הבירה החדשה בירה כנען וזה היה פשוט חוויה
    מדהימה, הטעם, הניחוח והארומה היו מדהימים מומלץ בלי שום אינטרס

  13. ניימן הגיב:

    טוב, עכשיו אני חייב לנסות אותה שוב בהקדם האפשרי..

  14. קיפוד הגיב:

    נו, עכשיו גם לי יצא לטעום את הבירה של מבשלת כנען. הכהה ממש טובה, והבקבוק של הבהירה עדיין ממתין.
    הליצנים הללו, אין להם אתר, והם אפילו לא מופיעים בדפי זהב. הנה הגעתי בעקבות חיפושים בגוגל אחר עקבותיהם.

  15. ניימן הגיב:

    עדיין לא הצלחתי להבין אם הם מסחריים או לא.

    אניווי, אם בירות מעניינות זה הקטע שלך, אז אני ממליץ (כמו תמיד) לבדוק פעילויות של מועדון הבירה
    http://tibc.org.il/

    ספציפית, בשבת הקרובה יש מיני-פסטיבל לא מתוקשר בעין הוד, ובחמישי ביולי יהיה פסטיבל בפקולטה לחקלאות לרחובות (חתיכת מקום הזוי לאירוע אלכוהול).

  16. קיפוד הגיב:

    באמת? לא מצאתי באתר מידע על רחובות. תוכל לפרט?

  17. ניימן הגיב:

    עוד לא נסגרו סופית פרטי האירוע ברחובות – התגובה שלי הייתה יותר בתור "מידע פנימי". מנסיוני, מתחילים לפרסם שבוע לפני האירוע. חוץ מאתר המועדון (שדווקא בו לפעמים "שוכחים" לפרסם), יהיה אפשר למצוא מידע:

    1. פה. אני אף פעם לא שוכח מאירועי בירה :]
    2. באתר בקבוק http://www.bakbuk.co.il. יש שם אפילו חלק מיוחד לאירועים.

  18. ניר הגיב:

    אני קניתי בירה בבקבבוק שמפניה (כמו בירה שוף -לף ועוד בירות בלגיות) בירה ממבשלת כנען הבירה לא נופלת מהרבה בירות אחרות בעיקר הבירה הכהה ובירה קימל הבנתי שיש עוד סוגים .את הבירות קניתי בחנות " שר המשקאות " בת"א. על הבקבוקים יש אימייל: canaan_b@walla.com כל הכבוד ליצרן שהמבשלה בירושלים.

  19. ניימן הגיב:

    ראיתי את הבקבוקים בחנות של שר המשקאות, וחבר שלי אפילו קנה אחד (אם כי טרם הספקנו לשתות אותו). מאד מרשים מה שקורה עם מבשלת כנען, וגם הבנתי, מאנשים אחרים, שהתוצרת שלהם טובה.

    (ראוילציין שהם משווקים כבר לא מעט זמן, ומתפתחים יפה מבחינת הטעמים והאריזה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting