דברים שלא ישפיעו על גורל העולם

מדהים, לכתוב פוסט בתור ניקוי ראש. איזה קונספט חדש ומהפכני. אזהרה: אוסף הלינקים הבא *ממש* לא עומד לשנות לכם את החיים. טוב, חוץ מהאחרון אולי.

1. עזרו לדוד ניימן למצוא את הקלישאה המתאימה: "תחנה אחרונה", "כל דבר טוב צריך להיגמר", "הרכבת לב"ש (דיסני) בוטלה" וכו'. לוורד קימבל, אחד מתשעת האנשים הזקנים של דיסני (תשעת האנימטורים העיקריים בדור הראשון של החברה), היה פטיש לרכבות. למעשה, בדייט הראשון הוא לקח את אשתו למחסן חלקי חילוף לרכבות. מופרע מדי אפילו בשבילי. כחובב אמיתי, הייתה לו רכבת קטנטנה בשם Grizzly Flats Railroad בחצר האחורית. רכבת שהיוותה השראה לוולט דיסני, כאשר בא לתכנן את הפארק הקטן והמגלומני הקרוי על שמו.

השבוע, דיווח הלוס אנג'לס טיימס שבנו של קימבל מתכוון לפרק את הרכבת. בלי סיבה מיוחדת. פשוט "הגיע הזמן". מקובל, לגיטימי, אבל קצת עצוב לראות מישהו מפרק אובייקט שהייתי משלם לא מעט כדי שיהיה אצלי בחצר :]. (דרך קרטון ברו)

רכבת ההפתעות

2.
פרסי האיגל, שזה אוסקר הקומיקס הבריטי (בניגוד לאייזנר, האמריקאי), חולקו בסופ"ש. הזוכה הגדול הוא וורן אליס, אשר זכה בלא פחות מחמש קטגוריות בזכות הקומיקס Nextwave. קומיקס שבושה להודות – אבל לא רק שלא קראתי עדיין, אלא אפילו לא שמעתי עליו. אופס!. גם מייק מיגנולה, יוצר הלבוי, זכה בפרס נחשב: הכותב\צייר האהוב ביותר (בניגוד לאליס, שהוא סתם ה"כותב" הטוב ביותר). אחח. כמה שיעורי בית נותנים לי הטקסים הללו.

3. מה? עכשיו אתחיל לקנא גם בבני ארבע? אחד מהזאטוטים האלה קיבל מהוריו מסיבת סופר-מריו. תעיפו מבט בתמונות, ותגידו לי שזה לא ישתלב טוב עם חבית בירה איכותית.

מריו פארטי

4. בוינג בוינג מדווחים, שניוטוראמה מדווחים, על מייספייס המארח תמונות מעובדות של הסעודה האחרונה. הנה גירסת הזומבים. קריפי? הייתם הולכים לסרט שזו הכרזה שלו?

יאמי יאמי!

5. בקראנץ' גיר מציגים: כל מה שרצית לדעת על פיראטיות ולא העזת לשאול. שתי הערות: א. מדובר פה על פיראטי רשת מודרניים, ולא על ג'וני דפ כאלה. ב. בגיל 14 הייתי משנן בע"פ את הכתבה. כיום כבר לא צריך לדעת יותר מדי בשביל להיות פיראט מוצלח. ואני? אני בכלל נינג'ה!
6. ופרס משחק הפלאש היפה ביותר שראיתי לאחרונה מוענק ל… Reunion. דוז פאוה. קונספט מקורי, עיצוב מהמם, ומשחקיות שהיא לא משהו בכלל. טוב לדקותיים ככה.

תמונה סתמית ממשחק יפה

7. אחרון דרך בוינגכפול: הפניה לכתבה השואלת מי היה צ'רלס פורט? ובכן, מדובר בבן אדם שבתחילת המאה הקודמת, עסק באובססיביות בתיעוד ואיסוף תופעות מוזרות: גשם של צפרדעים, עב"מים וטלפורטציה למשל. אני, שעוד יש לי חלום להיות מולדר ביום מן הימים, אתחיל לחפש עכשיו את כתביו. אתם, לעומת זאת, ממש מוזמנים לקרוא עליו פה.

8. היס רקורדס, הלייבל הקטנטן, האהוב והטיפה מופרע של גיאחה ומורפלקסיס מכה שלישית: אלבום הבכורה של דויד פרץ יצא למכירה מוקדמת. הפעם היחידה שחיכיתי ככה לאלבום השנה, הייתה עם האחרון של דני הדר. מי שלא מכיר, מוזמן להציץ בבלוג המוזיקה המצויין של פרץ, או להסתכל בסקירה הקטנטנה שכתבתי על הופעתו בפולק'לה.

4 תגובות

  1. גיאחה הגיב:

    סחה על הלינקים הנהדרים, אבל איפה נעלם הלינק לרי-יוניון?

    (אגב, פעם נתקלתי באלבום מצוין של אמן העונה לאותו שם
    http://www.sonarkollektiv.com/releases/SDCD0006/
    אפשר להאזין קצת בעמוד. שווה לנסות)

  2. ניימן הגיב:

    אני כתבתי את הפוסט מהר מדי, ואתה קראת אותו מוקדם מדי. הרצתי אחרי זה עוד 2 דקות של תיקון טעויות, במהלך הוסף הלינק לריוניון.

    אנסה. תודה :]

  3. קמתי היום בבוקר, פיהקתי, רציתי לחזור לישון, לא הלך ואז פתחתי את האינטרנט ונפלתי על הידיעה הזאת:
    http://news.walla.co.il/?w=/2500/1105334

    עכשיו, תגיד לי אם יש צדק בעולם? גאלווי היא העיר האהובה עליי באירלנד והם עושים את הסופ"ש הכי מגניב בעולם (נו טוב, קצת lame, אבל לא נורא) ואני לא שם!!! מסוג הלינקים שלא טוב להתחיל איתם את הבוקר (אבל התמונות נחמדות).

    אני פעם שיחקתי במשחק חלל-אסטרטגיה ישן ונחמד בשם reunion ונורא אהבתי אותו.

    (אממ…והלינק לתמונות ממסיבת המריו לא עובד משום מה)

  4. ניימן הגיב:

    ה – 17 למאי? שיט! זה עוד יומיים. גם אני כנראה לא אוכל להגיע. צרת רבים חצי נחמה? :]

    (והלינק עובד עבורי.. אולי הוא סתם נפל זמנית).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting