יומולדת

יום הולדת חודשיים (ויום) לבלוג. מזל טוב לעצמי! 🙂

כשישה ימים לפני ה – 25 במרץ ישבתי על הדשא באוניברסיטה וחיפשתי ניק חדש. הייתי צריך אחד שייכתב טוב בעברית, אנגלית, רוסית, ערבית ואספרנטו מדוברת וגם יצטלצל לא רע. נכון, דרישות פשוטות, אבל אני מלך בלהסתבך עם עצמי. כשקמתי לחזור לספריה הסתכלתי, כמו תמיד, על השלט בכניסה – 'ספריית ניימן'. 'אהמ' חשבתי, 'ניימן. זה נשמע לא רע. ובתכל'ס, אני די חי פה, אז ניתן למצוא תירוץ הגיוני לשימוש בשם'.
שישה ימים אחרי זה פתחתי את הבלוג הזה.

יום לפני זה, כלומר – שבוע לפני ה – 25 למרץ עשיתי ניסוי כלים ראשון בפלטפורמת live journal. כתיבת פוסט וחצי במערכת גרמו לי להבין שאני שונא אותה. חוץ מזה, עוד לא היה לי ניק טוב, וגם הקטע שחיברתי היה פשוט מזוויע. ויתרתי והמשכתי הלאה.

בשבת פתחתי את הבלוג בישראבלוג עם הניק 'ניימן'. בימים הראשונים הפצצתי בפוסטים, בעיקר בגלל שגיליתי שכל פוסט מושך בערך שני אנשים חדשים. ביום רביעי, עקב מפגש הזוי בכיכר השוק, כתבתי את הפוסט הראשון שאשכרה הייתי גאה בו. נראה לי שקראו אותו אז בערך חמישה אנשים. ביום שבת נכתב הפוסט הראשון של אירועי השבוע האמיתיים, שהיה אחת הסיבות העיקריות לפתיחת הבלוג.

ב – 19 לאפריל גדל מספר הכניסות בן-רגע מעשר לשלושים ומשהו. התחלתי לנבור עד שגיליתי שהוסיפו אותי לוובסטר. בערך מאותו היום התחלתי להתייחס לבלוג ברצינות (כי פתאום אנשים קראו אותו), וגם מספר הכניסות הלך וגדל בהדרגה.

לכבוד היומולדת החלטתי להעתיק מעידן דורפמן ולהסיר את הלוט מהקאונטר הסודי של הבלוג. נכון לרגע זה הוא עומד על 1540. לא מדהים, אבל גם לא רע לטעמי.

זהו, סיימתי לזיין ת'שכל על הבלוג. Happy birthday to me וכאלה. נתראה מחר עם פוסט יותר מעניין :-).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting