יומיות 09.07.2015: המועמדים לפרס הפנטזיה העולמי הוכרזו (+לינקים נוספים)

כמה לינקים בעודי עסוק בחקר הספריות הטובות בברלין.

לינקים: המועמדים לפרס הפנטזיה העולמי הוכרזו. החשודים הרגילים שם: The Goblin Emperor, טרילוגיית Southern Reach של ג'ף ונדרמיר ו – My Real Childer של ג'ו וולטון (ביקורת שלי).

אנא הפנו את תשומת לבכם ל – City of Stairs שגם מועמד. בדיוק התחלתי לקרוא שבוע שעבר. בינתיים הוא מסתמן כראוי למועדון הקריאה.

תמונה: בירות הסופר-גיבורים (וגיבורות) האלו לא באמת קיימות. אבל זה קונספט עיצובי מגניב.

לפני יומיים סיפרנו שיוצר אחד של אווטאר עובד על קומיקס. עכשיו אנו מתבשרים (וארז כבר הודיע בתגובות) שהיוצר השני עובד על ספר פנטזיה.

תיאור העלילה לא מעורר תאבון נורא (עולם דמוי רנסנס, קסם הוא סוג של אמנות, השלטון מוציא קסם מחוץ לחוק וכו' וגו'). רק מה, גם העלילה של אווטאר לא נשמעת משהו, והסדרה? משהו-משהו.
——————–

למישהו יש כוח לקרוא את הפוסט איך אפשר לנצל את הקסם של הערפילאיים כדי לנסוע מהר יותר ממהירות האור ולספר לי מה קורה שם? זה או טיפשי או מצחיק או גאוני. אין באמצע. (ביקורת שלי על הספר)

מלחמת הכוכבים הודיעו על סרט נוסף בעולם מלחמת הכוכבים: פריקוול על האן סולו. יותר מדי חברים, יותר מדי.

עברית: גליון יולי-אוגוסט של שפיץ יצא (pdf). גליון אוכל.

הוושינגטון רדסקינס הפסידו (בינתיים) בקרב משפטי על השם שלהם. זה חלק ממאבק ארוך שנים של אינדיאנים (יש מילה אחרת ל – native americans בעברית?) נגד מה שהם מגדירים כ"שם גזעני". אין לי דעה בנושא, הוא רחוק מדי מהתרבות שלי. אבל המאבק מעניין.

2 תגובות

  1. אורי צציק הגיב:

    קראתי את הפוסט על שימוש בקסם של mistborns על מנת להגיע ל FTL. לא מצחיק ולא טפשי. יש שם התייחסות מאוד רצינית למה שאנחנו יודעים על היכולות של הערפילאים (זה התרגום בעברית?) ונסיון לישב מספר גישות להגעה ל FTL במספר דרכים שונות. לא יודע אם הייתי מגדיר את זה כגאוני, אבל בהחלט מעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting