יומיות 10.07.2015: טריילר חדש לשרלוק

בדקתי אתמול לגבי הוספת פרסומות לגנזך הרשת. אני משכתב אותו, ויש שם שטח ריק – ואני מובטל עכשיו – אז למה לא? מסתבר שאי אפשר כי הוא תחת כתובת משנית של השרת.

אבל כבר הייתי באתר של פרסומות גוגל, וחשבתי לבדוק אם אפשר להוסיף פרסומות לבלוג עצמו. לא שאני מתכוון, אבל לא מזיק לדעת. הגשתי בקשה – קיבלתי תשובה מהירה: אי אפשר. אין מספיק תוכן באתר (הבלוג).

מודה, אני מופתע. הסברים למישהו?

טריילר: טריילר לספיישל החורף של שרלוק הולמס. או מאמא! זה נראה כל כך טוב! ויקטוריאני, ושלג והומור בריטי.

לינקים: העולם מלא בקורסים ותעודות ואנשים שיושבים ולומדים ולומדים ואוגרים אותן. ברור שלומדים משהו מהקורסים האלה ושהם לא זריקת זמן לריק, אבל השאלה היא האם רובם שווים את הזמן והכסף? בעיקר בעולם בו טכנולוגיה משתנה בקצב אדיר ובכל מקרה צריך כל הזמן ללמוד לבד?

אין לי מושג מה התשובה, אבל בסלאשדוט דנים בשאלה.

תמונה: מישהו זוכר איך קראו בעברית לשקרניק שנבנה מחמישה רובוטים של רכבי בניה? בכל מקרה, יצרו גירסא חדשה שלו, והיא נראית פנ-טס-טית.

המדריך השלם לסדרות האנימה של הקיץ הנוכחי.

ב – Tor מדברים על רומן גראפי חדש, The Divine: על בחור שמסיים את הצבא, קצת אבוד בחיים, וחבר אחר מזמן הצבא שמציע לו עבודה צבאית כלשהי במדינה מזרח-אסיאתית דמיונית. אם חומרי העלילה נשמעים לכם מוכרים, זה בגלל שהיוצרים הם אסף ותומר חנוכה יחד עם בועז לביא.

4 תגובות

  1. פשוט יעל הגיב:

    ראיתי המון שמתלהבים מהטיזר הזה של שרלוק, אבל אני לא אוהבת אותו. לא יודעת איך הם יסבירו את העניין הוויקטוריאני, אבל יש לי הרגשה שזה יעצבן אותי בכל מקרה.

    (ואתמול שלחתי לינק לבנזוג, במהלך שיחת וידיאו לשמחתי, כי התגובה שלו הייתה לגמרי priceless. 'זה צעד אחד לפני שהם יחליטו פשוט לעשות Sherlock In Space!')

  2. רוני הגיב:

    Are you the sort of person who says to themselves "Self, 2015 is all well and good with 3D printers and smartphones, but it's not really the future until we get giant fighting mechs?" Well, if you are, good news
    יש לי הרגשה שאתה בדיוק הסוג הזה של בנאדם, אז הנה לך:
    http://arstechnica.com/the-multiverse/2015/07/american-and-japanese-mechs-set-to-duel-for-supremacy/
    (דרך גורביץ' בכלכליסט)

  3. אבשלום הגיב:

    לדעתי ל Devastator קראו בעברית משמידן.
    והחידוש נראה ונשמע ממש מוצלח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting