קולומביה(3): ללמוד ספרדית ולטייל – הצעה עסקית

אני פה רק בשביל יחסי הציבור.


[מילון ספרדית. קרייטיב קומונס וכאלה]

את רוב הזמן בקולומביה אני מבלה עם ידידתי לורנה. הזכרתי אותה בעבר פעמיים. פעם אחת עת נפגשנו, לפני כמה שנים בת"א. פעם נוספת הייתה בזמן ששהתה בגרמניה שנה שעברה. היא מארחת מושלמת, שגם מטיילת איתי כמה שמתחשק לי ועוזרת כמה שאפשר. היא גם אחת הסיבות שהספרדית שלי הגיעה תוך שבועיים משום-כלום למצב בו אני מצליח לשבת שעה ולדבר עם האחיינים שלה. אנחנו בעיקר משחקים כדורסל וקוראים ביחד ספרי ילדים בספרדית. כן – הגעתי לחלק הפחות הרפתקני והיותר בטלני בטיול.

אז לורנה, מתכנתת ואחראית מסדי נתונים במקצועה (וגם טיילת מנוסה מאד) רוצה לעשות הסבה מקצועית. יחד עם שותף עסקי היא פותחת קורס ספרדית טיולי בן חודש. מה זה אומר? שהתוכנית תעבור בין כמה ערים בקולומביה, ותשלב בין תיירות, פעילויות – וכן – גם ארבע שעות לימוד ספרדית ביום חמישה ימים בשבוע. היום החמישי יהיה תמיד יום טיול. בקרטחנה, למשל, יהיה זה שיחזור של הטיול המאד מקומי שערכנו לחוף הלבן הקריבי המדהים. בשאר הערים אני לא יודע, כי התעצלתי ולא נסעתי אליהן יחד איתה. את השיעורים תעביר לורנה עצמה: היא כבר לימדה ספרדית בעבר ועובדת לפי תוכנית מוכרת. חוץ מזה, אני יכול להעיד בחוסר-אובייקטיביות מושלם שהיא מורה מעולה.

הפעם הראשונה תהיה אוטוטו – בתחילת אפריל. היות וזה כל כך חדש, שום דבר עוד לא מוכן לחלוטין עדיין. האתר יעלה לאוויר רק עוד שבוע וקצת, ויחסי הציבור טרם יצאו לפועל. אז יש בינתיים כמה תלמידים שהתאספו ויגיעו למחזור הראשון – אבל עדיין מחפשים נוספים. וחשבתי שיהיה נחמד לדווח על כך בבלוג. הסיכוי שמי מהקוראים מתכנן כמובן להגיע לדרום אמריקה בקרוב וללמוד ספרדית נמוך למדי כמובן – אבל מה יש לנו להפסיד? חוץ מזה, הקורס ימשיך על בסיס חודשי – כך שגם קוראים עתידיים יכולים לפנות ללורנה ולברר פרטים (עלויות, לו"ז וכו').

אעדכן את הפוסט (או שאעלה אחד נוסף בעצם – למה לא?) כשהאתר יעלה באוויר. אך בינתיים, אם זה רלוונטי למישהו, אז הנה המייל של לורנה. תגידו שניימן שלח אתכם.

4 תגובות

  1. דייב דנ הגיב:

    האמת זה רעיון מצויין, שמעתי על לא מעט אנשים שנסעו לדרום אמריקה ולמדו ספרדית אצל משפחות מקומיות. אם אתה רוצה לעזור לה שווה לתלות איזה מודעה (או כנראה ברוח הימים האלה לפרסם בפורום) של המטייל.

  2. ניימן הגיב:

    זה בהחלט רעיון מצוין. אמרתי לה שאנסה לקשר אותה עם המטייל וכאלה ברגע שהאתר יהיה מוכן. בקרוב, כנראה.

  3. ניימן הגיב:

    (התכוונתי שהרעיון שלך לפרסם במטייל הוא מצויין :] )

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    היי המייל שלה משום מה לא נפתח. אם תוכל בבקשה לשלוח שוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting