סיכום חודש אוקטובר: מבט בדיעבד לפוסטים מהחודש ועוד שטויות על הבלוג

27 פוסטים עלו החודש בבלוג. זה היה החודש השלישי הכי פופולרי בתולדות הבלוג. שזו ירידה בעצם, כי החודש שעבר היה השני הכי פופולרי, וזה שלפני היה הכי פופולרי אי פעם. למה? מחד כי אני לא כותב על ישראל. מאידך, כמות הכניסות מפייסבוק הולכת ויורדת לאיטה.

הפוסט הכי פופולרי החודש היה הנגנז בגנזך של השלישי באוקטובר. אבל זה שטויות, כי כבר נכנסנו לנובמבר והגיקדום עבר אותו במספר הכניסות. זה רק עניין של וותק. פופולריות מפתיעה הייתה לביקורת על אוסף הסיפורים של פיליפ ק' דיק. אשכרה הפכנו לאימפריית גיקים.


[בית הארחה כפרי נטוש]

אלו סטטיסטיקות משמיממות להחריד כמובן. אז במקום להתחרבש איתן, הנה עדכונים לחלק מהפוסטים שעלו החודש:

הפוסט על ספרות ספקולטיבית הודית גרר כמה תגובות מצוינות של Kenny על מד"ב ופנטזיה לא אנגלוסקסוניים. תוספת שלי: הפודקאסט החודשי של לוקוס הוא על ספרות ספקולוטיבית מהפיליפיניים!

בפוסט על סופר מריו הזכירו את MariO: שילוב של סופר מריו ופורטל. טרם שיחקתי.

מפגש מועדון הקריאה על ג'וליאן קומסטוק מקבל המון יח"צ בינתיים – כולל פירסום בעמוד הפייסבוק של הוצאת גרף. תודה לכל מי ששיתף.

זוכרים את הפוסט על הלאווין? הנה תוספת: חמישים השירים המפחידים ביותר(!) אי פעם. כולל 'מכסחי השדים' כמובן! יש שם כפתור Play ואפשר להאזין להכל.

פשוט יעל קישרה לספיידרמן נגד הלבנה. מי ינצח?

לסיום: פרט הטריוויה האהוב עלי מהחודש בפוסט על פאלקו. ירון סיפר ש

המחזאי הישראלי המפורסם יהושע סובול נחשף לשירים ולביוגרפיה של פאלקו בזכות הבן שלו, יהלי סובול (סולן להקת "מוניקה סקס"), והחליט לכתוב על פאלקו אופרת רוק(!), אשר הוצגה לאחר מכן בוינה בשנת 2000. להלן קישור בנוגע למופע הזה – http://www.grg23-alterlaa.ac.at/europa2/falco/cybershow.htm

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting